کاشت مژه طبیعی و دائمی در مشهد
بازدید 462
0

کاشت مژه طبیعی و دائمی در مشهد ، استفاده از کاشت مژه و اکستنشن مژه

دست یابی به زیبایی همیشه برای افراد مهم بوده است.هر کسی دلش می خواهد که از این هدیه ی خدادادی بهره ببرد. زیبایی می تواند تاثیرات روانی مثبتی هم به بار بیاورد. افزایش اعتماد به نفس یکی از آثار مثبت روانی بهره مندی از زیبایی است. یکی از مهم ترین اجزای صورت که می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد داشته باشد مژه هاست. مژه ها می توانند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چشم ها داشته باشند. برخورداری از مژه های بلند و ضخیم و تیره می تواند چشم های افراد را افسونگر و زیبا جلوه دهد. بسیاری از افراد به طور مادرزادی از مژه های بلند و ضخیمی برخوردار هستند و مژه های بسیاری دیگر نیز کوتاه تر و کم پشت تر است. عوامل بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که می تواند سبب شود که مژه ها دچار ریزش شوند و کم پشت شوند. مثلا گذر سن، ریزش مژه بر اثر برخی از بیماری ها، سوختگی و … . کاشت مژه طبیعی و دائمی در مشهد یکی از بهترین راه هایی است که می تواند کمک کند که شما از مژه های بلند و زیبایی بهره مند شوید. این مقاله به بررسی همه ی چند و چون کاشت طبیعی و دائمی مژه در مشهد پرداخته است و اگر شما هم از علاقه مندان انجام این روش هستید می توانید با خواندن مقاله ای که در پیش روی شما قرار گرفته است اطلاعات و آگاهی خود را در این خصوص افزایش دهید و با دانش بیشتری برای کاشت مژه ی طبیعی و دائمی در مشهد استفاده کنید.

  • کاشت مژه ی طبیعی و دائمی در مشهد و روش های دیگر

افراد برای این که نقص مژه های کم پشت و کوتاه خود را بر طرف کنند و از مژه های زیبا و خوش حالت و پر پشتی بهره ببرند از شیوه های گوناگونی استفاده می کنند.

  • آرایش کردن مژه ها و استفاده از ریمل برای بلند و ضخیم کردن مژه ها

آرایش کردن و به خصوص استفاده از ریمل به عنوان یکی از رایج ترین روش های بر طرف کردن نواقص مژه به شمار می رود. افراد می توانند به کمک ریمل تا حدود بسیار زیادی مژه های خود را بلند تر کنند و آن را مشکی تر کنند و به طور کلی کاری کنند که بیش تر به چشم بیاید. نکته ی جالب در این خصوص این است که استفاده از ریمل می تواند تا حدود بسیار زیادی تاثیرات بسیار مثبتی هم بر روی حالت چشم ها داشته باشد و آن ها را درشت تر و شاداب تر و خوش حالت تر نشان دهد. اما این روش معایبی هم دارد از جمله این که :

  • ریمل معمولا هزینه ی بسیار زیادی را در بر دارد: با توجه به این که برای دست یابی به نتیجه ی بهتر بر روی مژه ها باید از انواع با کیفیت ریمل استفاده کرد می تواند دریافت که باید برای دست یابی به منظور ایده آل باید هزینه های زیادی را نیز پراخت کرد
  • ریمل زدن معمولا وقت زیادی را می گیرد: با توجه به این که ریمل های اثر وقتی و چند ساعته دارند، برای این که شما همواره از مژه های خوش حالت و بلندی با استفاده از ریمل بهره مند شوید نیاز به این دارید که در روز حداقل یکی دوبار آن را تجدید کنید. این امر سبب می شود که شما مدام درگیر آن باشید و وقتی را نیز برای آن صرف کنید
  • ریمل می تواند به مژه های آسیب های جدی وارد کند: با توجه به این که ریمل از مواد شیمیایی ساخته شده است می توان حدس زد که استفاده ی دائمی از ریمل تا چه میزان می تواند بر روی سلامت مژه ها اثر منفی داشته باشد

 

  • استفاده از کاشت مژه و اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن مژه هم یکی دیگر از روش هایی است که می توان به کمک آن حالت و اندازه ی دلخواه مژه را به دست آورد. اما این روش هم بدی های خود را دارد

  • کاشت و اکستنشن مژه هزینه ی زیادی را در بر دارد: با توجه به این که نتیجه ی این روش دائمی نیست، باید هر ماه برای تمدید و یا کاشت مجدد به آرایش گر مراجعه کرد واین امر سبب می شود که هزینه های زیادی بر روی دست ما بماند.
  • آثار آن دائمی نیست: کاشت مژه ی مصنوعی می تواند نهایتا برای یک ماه دوام داشته باشد
  • آثار نامطلوب بهداشتی را در پی خواهد داشت: با توجه به این که این روش نیز با استفاده از مواد مصنوعی و شیمیایی انجام می شود می توان دریافت که استفاده ی مداوم از این روش می تواند آثار نامطلوبی را از لحاظ سلامتی چشم ها و مژه ها در پی داشته باشد.
  • باعث آسیب رسانی به مژه های طبیعی می­شود: مژه های کاشته شده ی مصنوعی بر روی پلک یا مژه های اصلی کاشته می شوند. وزن آن ها نسبتا زیاد است و این امر می تواند سبب افتادن مژه های اصلی فرد شود.

از این رو می توان حدس زد که کاشت مژه ی طبیعی و دائمی در مشهد از همه ی روش های ذکر شده بهتر است زیرا عوارض ان ها را در پی ندارد.

  • برای که کاشت مژه ی طبیعی و دائمی در مشهد از چه موهایی استفاده میشود؟

این سوال یکی از رایج ترین سوال هایی است که در خصوص کاشت مژه ی طبیعی و دائمی پرسیده می شود. در پاسخ به آن باید بگوییم که موهای انتخاب شده برای مژه از موهای بدن خودتان برداشته می شوند و در محل مناسب کاشته می شوند. معمولا از موهای سر برای این کار استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد که موهای کاشته شده در مژه که از سر گرفته شده اند از الگوی رشد زادگاهشان پیروی می کنند و با مرور زمان رشد می کنند. از این رو ضرورت دارد که هر ماه موهای مژه تان را اصلاح کنید.  البته لازم به ذکر است که این امر نیز به میزان مهارت پزشک متخصص نیز بسیار وابسته است. پزشک با توجه به مهارت خود می تواند موها را به گونه ای جایگذاری کند که از الگوی رشد فولیکول های مژه تقلید کنند.

مزایا و خطرات جراحی کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه در ایران نسبت به سایر جایگزین های تقویت کننده مژه مزایای زیادی دارد که آن را به بهترین درمان دائمی برای نازک شدن مژه تبدیل می کند. آنها عبارتند از :

برخلاف گزینه های موقت، نتایج دائمی ارائه می دهد. به هر حال، این رشد طبیعی موهای شماست، همانطور که روی پوست سر شما رشد می کند.
ظاهری طبیعی ایجاد می کند زیرا موی واقعی است.
در درازمدت مقرون به صرفه است، با توجه به اینکه فقط یک پرداخت انجام می شود که بر خلاف گزینه های جایگزین، نیازی به بررسی هر 4-8 هفته نیست.

اما درست مانند هر عمل زیبایی دیگر، خطراتی نیز دارد :

با توجه به روش جراحی تهاجمی تر است.
خرابی طولانی تری دارد زیرا شفت های جدید به کندی رشد می کنند.
برخی از ناراحتی های خفیف پس از جراحی مانند خونریزی یا عفونت احتمالی دارد.
فقط به این دلیل که موهای برداشته شده از پوست سر شما طوری طراحی شده اند که نسبت به مژه ها بلندتر شوند، به کوتاه کردن و فر کردن منظم نیاز دارد. بنابراین، شما باید هر ماه آنها را برش دهید تا طول مورد نظر خود را حفظ کنید.
جای زخم قرنیه بالقوه وجود دارد زیرا موها ممکن است در جهات مختلف رشد کنند و چشم شما را تحریک کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

نیره پاکمهر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *