کاشت ابرو در مشهد
بازدید 251
۳

کاشت ابرو در مشهد ، هزینه ی کاشت ابرو در مشهد چقدر است؟

اگر تمایل به کاشت ابرو در مشهد دارید بهتر است که این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید. در این مقاله به مهم ترین مطالبی که برای انجام کاشت ابرو در مشهد نیاز دارید، اشاره شده است . با ما باشید تا پاسخ تمامی پرسش های خود را در این خصوص به دست آورید.دست یافتن به زیبایی یکی از آرزوهای هر انسانی است. این روز ها با توجه به گسترش رسانه های اجتماعی این موضوع، به خصوص برای خانوم ها از جایگاه و اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار شده است. برخورداری از زیبایی می تواند اثار روانی مثبتی هم داشته باشد. شخصی که از زیبایی کافی برخوردار است از اعتماد به نفس بیشتری نیز بهره می برد و می تواند روابط اجتماعی بهتری را بر قرار کند. روحیه و میل به زندگی نیز در افراد زیبا رو بیشت است. در این میان هر یک از اجزای صورت برای این که شخصی زیبا به نظر برسد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما یکی از مهم ترین ارکان زیبایی چهره برخوردار بودن از ابروهای زیبا است. با توجه به حالت چهره ی هر فرد نیاز است که ابروهایی متناسب با آن داشت تا چهره ای زیبا و شاداب و جوان را تجربه کرد.

 

  • چگونه ابروها را پر پشت کنیم؟ “با کاشت ابرو در مشهد “

بسیاری از افراد برای این که از ابروهای زیبایی برخوردار باشند به روش های مختلفی چنگ می زنند. یکی از شایع ترین روش هایی که در میان خانوم ها رواج دارد استفاده از لوازم ارایشی است. باید گفت که استفاده از لوازم ارایشی روش مطمئنی نیست و می تواند به مرور زمان هزینه های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و یا بعد از مدتی سبب آسیب رساندن به پوست شود. روش های دیگری همچون استفاده از تتو نیز رواج پیدا کرده است که باید گفت نه تنها زیبایی طبیعی و شادابی را به چهره هدیه نمی کند بلکه تاثیرات بسیار منفی ای نیز در این خصوص به بار می آورد. از این رو می توان گفت باز هم بهترین راه دست یابی به ابروهای ایده آل ، پهن و کشیده این است که از راهکاری که پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم. استفاده از کاشت ابرو به عنوان یکی از بهترین راه هایی است که می تواند زیبایی دائمی و طبیعی را برای ابروهای ما به ارمغان آورد.

  • کاشت ابرو در مشهد چیست؟

کاشت ابرو دقیقا همان کاشت مو است. تنها تفاوتی که میان این دو وجود دارد این است که کاشت ابرو ظرافت بیشتری را می طلبد . از این رو متخصص برای انجام آن دقت بیشتری را صرف می کند و از موهای ظریف تر و نازک تری هم استفاده می کند. برای این که موها از ظرافت کافی برخوردار باشند، متخصص کاشت، از موهای پشت گوش فرد استفاده می کند و ان ها را با نهایت دقت و در راستای خط رویش ابروها و متناسب با فرمی که از پیش درباره ی آن به نتیجه رسیده است، می کارد. شیوه ی رویش و ریزش ابرو هم دقیقا از همان قانونی پیروی می کند که کاشت مو دچار آن می شود. به این معنی که بعد از چند روز موهای کاشته شده دچار ریزش می شوند و بعد از سه ماه مجددا جوانه می زنند. این جوانه ها کم کم شروع به رشد می کنند تا این که پس از نه ماه، به صورت کامل رشد می کنند و فرد به ابروهای ایده آل خود دست پیدا می کند.

  • روش های کاشت ابرو در مشهد چیست؟

برای کاشت ابرو در مشهد، می توان از روش های گوناگونی استفاده کرد. این روش ها هر یک مزیت ها و معایب خود را دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • کاشت ابرو در مشهد به روش FUT چیست؟

این شیوه یکی از شیوه های قدیمی کاشت ابرو در مشهد است که این روز ها دیگر منسوخ شده است و دلایل آن این است که این روش همراه با موارد زیر بود

  • درد
  • تورم
  • بخیه
  • پانسمان
  • دوران نقاهت
  • و …

همه ی این عوامل سبب شد که این روش کم کم در تمامی دنیا منسوخ شود و برای کاشت ابرو در مشهد از روش های جدید تری استفاده شود.

  • کاشت ابرو در مشهد به روش FUE چیست؟

این روش کاملا ایمنی است و معایب روش پیشین را ندارد. برای انجام کاشت ابرو دیگر به جلسه های متعدد نیاز نیست و بخیه ای هم صورت نمی گیرد. هم چنین خبری از برش های زیاد نیست. در این روش فرد می تواند مدل ابروی خود را طراحی کند و بر همان اساس روند کاشت ابرو صورت بگیرد.  یکی دیگر از مزیت های کاشت ابرو در مشهد به روش FUE این است که می توان آن را بر روی هاشور یا تتوی ابرو انجام داد و برای این امر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

  • هزینه ی کاشت ابرو در مشهد چقدر است؟

همان طور که گفته شد کاشت ابرو به روش های گوناگونی انجام می گیرد. هنوز هم برخی از مراکز زیبایی به روش های قدیمی کاشت ابرو را انجام می دهند . بنابر این می توان حدس زد که روش استفاده از کاشت ابرو می تواند در قیمت گذاری آن موثر باشد. همچنین میزان ریزش ابرو و تعداد تار موهایی که شما برای کاشت احتیاج دارید نیز می تواند در تعیین میزان قیمت ان موثر باشد. اما به صورت میانگین می توان هزینه ی کاشت ابرو را بین 500000 تا 600000 تومان تخمین زد. البته قیمت ها در هر کلینیکی متفاوت است و بهتر است که پیش از مراجعه به کلینیک در تماسی تلفنی درباره ی هزینه های آن کلینیک پرسش های متدوال را انجام دهید.

  • عوارض احتمالی کاشت ابرو در مشهد چیست؟

کاشت ابرو در مشهد اصولا عوارض زیادی ندارد. تنها می توان حدس زد که تا چند روز بعد از کاشت ابرو ممکن است با عوارض زیر مواجه شوید:

  • کمی ریزش پوست در اطراف موهای پیوند شده
  • کمی قرمزی پوست که کم کم به صورتی بدل می شود و می توان به راحتی و با کمک آرایش آن را پنهان کرد
  • گاهی ممکن است افراد کمی تورم و کبودی را در اطراف چشم خود احساس کند

نکته: تمامی این عوارض بعد از چند روز از بین می رود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

زهرا رازقندی

با سلام زهرا رازقندی هستم،علاقه مند به تولید محتوا و نویسنده مقاله هایی که برای شما خوانندگان محترم فراهم آورده ام. دنیایی رو به سوی دانایی را با مطالعه تجربه کنید و مطالعه مقاله های متنوع بنده را از دست ندهید !

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهدی گفت:

    500 تا 600 هزارتومن میشه هزینه کاشت؟
    اگه جایی با این قیمت انجامش میدن آدرس رو هم بزنید

    1. محمد موسوی گفت:

      قیمت قدیم هست

  2. محمد گفت:

    ی کلینیکی که هم کارشون خوب باشه هم قیمتشون مناسب باشه کجاست
    بهم اطلاع بدیه