ایده های کسب و کار آنلاین
بازدید 149
0

آشنایی با ایده های کسب و کار آنلاین برای تازه کارها

آیا شما هم به این فکر افتاده اید که یک کسب و کار آنلاین برای خود دست و پا کنید.اگر شما در همین فکر هستید، می توانید در این مقاله با تعدادی از ایده های کسب و کار آنلاین برای شروع به عنوان یک تازه کار آشنا شوید و به جای آنکه خود را درگیر شغل های کنونی خود کنید، از طریق اینترنت کسب درآمد نمایید.

مزایای کسب و کار آنلاین

شما می توانید با داشتن ایده های کسب و کار آنلاین ، به آسانی به هر جا که دوست داشتید سفر کنید، یک سبک زندگی راحت برای خود ایجاد کنید، و به آزادی مالی دست پیدا کنید. شما می توانید از محدودیت های سبک زندگی شغل های از ساعت 9 صبح تا 5 بعد ازظهر فرار کرده و زمان خود را کامل در اختیار بگیرید.اما خب چه اتفاقی می افتد؟ شما به این مزایا فکر کرده اید ولی بعد از این که به ایده های کسب و کار آنلاین مختلف فکر کرده اید، احتمالا باز هم به ناحیه امنی که برای خود ساخته اید برگشته اید. این طور نیست؟ درآمد ثابت از یک شغل مطمئن، این که فرد دیگری هر روز به شما بگوید چه کاری انجام دهید به جای آنکه خودتان، رییس خودتان باشید و داشتن یک برنامه روتین و ثابت همگی عواملی هستند که باعث می شود شما از دست یافتن به رویاهای خود در داشتن کسب و کار آنلاین دست بردارید.

همچنین بخوانید در پیویو :

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

 ایده های کسب و کار آنلاین برای شروع آسان

در اینجا لیستی از ایده هایی که می توانید همین الان آنها را به راحتی شروع کنید ارائه شده است:

  • یک وبلاگ درست کنید و از آن کسب درآمد کنید.

یک وبلاگ یا یک سایت شخصی می تواند منبع درآمد برای شما باشد، اگر بدانید چگونه می توانید از آن کسب درآمد کنید. به خاطر داشته باشید که تنها با شروع یک وبلاگ نمی توان انتظار داشت که از آن پول دربیاید. بلکه شما نیاز دارید به صورت مستمر و مداوم تولید محتوا داشته باشید، همچنین نیاز دارید محتوایی که تولید می کند بتواند به دیگران یا آموزش دهد، یا اطلاع رسانی کند و یا آنها را سرگرم نماید. به عبارت دیگر باید بتوانید علاقه و توجه افراد را به محتوای خود جلب کنید. علاوه بر این، شما می توانید از طریق این وبلاگ یا سایت شخصی، چیزی بفروشید. این می تواند شامل فروش فضای تبلیغاتی، کالا، کالاهای دیجیتالی، پست های دارای اسپانسر، مربی گری، کتاب های الکترونیکی و غیره باشد.

  • یکی دیگر از ایده های کسب و کار آنلاین برای تازه واردها می تواند بازاریابی مشارکتی باشد. 

یکی ایده های کسب و کار آنلاین شما می توانید از طریق بازاریابی مشارکتی و گرفتن حق کمیسیون، کسب درآمد کنید.

دو راه اصلی برای این کار وجود دارد:

کالاهای اطلاعاتی : شما می توانید کالاهایی مانند کتاب های الکترونیکی ، سایت های عضویت ، سریال های ویدئویی و غیره را تبلیغ کنید. این نوع از بازاریابی می تواند بیش از 50 درصد کمیسیون دربرداشته باشد. این نوع درآمد، موانع کمی پیش روی خود دارد و از طرفی یافتن کالا برای تبلیغ آسان است.

شرکای آمازون : بسیاری از بازاریابان با آمازون همکاری می کنند. در آنجا میلیون ها کالا وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد و کار را شروع کرد. البته قبل از شروع این نوع بازاریابی، باید حداقل دانشی درباره سئو و کپی رایتینگ کسب کنید.

  • ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک 

یکی از بهترین ایده های کسب و کارهای آنلاین از طریق راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک می باشد. با تجارت الکترونیک، می توانید با کسانی رقابت کنید که هیچ دانشی از بازاریابی اینترنتی ندارند. بسیاری از آنها دارای وب سایت های قدیمی هستند که باعث می شود شما فضای بیشتری برای رشد داشته باشید و بتوانید کمبودهای آنها را با نقاط قوت خود جیران کنید و به نوعی بازار هدف را از آن خود نمایید.

البته همه چیز به این سادگی نیست و نیاز به کار سخت دارد و باید با هزاران تجارت الکترونیک فعال و فروشگاه های آنلاین دیگر رقابت نمایید. اما اگر بتوانید این کار را با خلاقیت انجام دهید سود هنگفتی نصیب تان می شود.

در اینجا چند نکته مهم راجع به راه اندازی فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار می دهیم:

یک بازار سود آور پیدا کن. با استفاده از طوفان فکری به چند ایده خوب برس و در مورد کلمات کلیدی آن تحقیق کن. سعی کن تا جایی که ممکن است بازار هدف مورد نظرت خاص باشد.

از خودت بپرس آیا این کالا گران است؟ هزینه های مربوط به ساخت، توزیع، فروش و غیره را مورد بررسی قرار بده. اگر کالای شما گران نیست ممکن است سود چندانی برای شما نداشته باشد.

از خودت بپرس آیا بازار این کالا امکان رشد دارد؟ اگر بازار شما هم اکنون هم نزولی است، احتمالا شما تمایلی برای ورود به آن نخواهید داشت. بلکه به دنبال بازاری خواهید رفت که در وضعیت رو به رشد باشد، جایی که بتواند بیشترین سود و رشد را داشته باشد.

  •  سئو را یاد بگیرید و در آن متخصص شوید.

یکی از ایده های کسب و کار آنلاین ، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به این اشاره دارد که وب سایت، در رَنک و رتبه بالاتری در جستجوی کلیدواژه های خاص در موتورهای جستجو مانند گوگل قرار گیرد. هنگامی که یک وب سایت، رَنک یا رتبه بالاتری می گیرد، ترافیک بیشتری به آن سرازیر شده و می تواند درآمد بیشتری داشته باشد.سئو، یکی از مهارت های باارزش در دنیای بازاریابی اینترنتی است. شما به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل و قوانین جستجو ، باید به روز باشید و دائم در حال یادگیری نکات و استراتژی های جدید باشید. اگر بتوانید بر سئو تسلط پیدا کنید، شرکت های مختلفی همواره به دنبال تخصص شما خواهند بود.

  • کپی رایتر شوید. 

کپی رایتینگ، هنر و علم استفاده استراتژیک از واژه ها چه به صورت نوشتاری و چه به صورت گفتاری است که باعث شود افراد تحت تاثیر این واژه ها اقدامات خاصی انجام دهند. کپی رایتینگ، می تواند از صفحه های فروش گرفته تا ایمیل مارکتینگ، تا حتی محتوای با کیفیت وبلاگ را شامل شود.

با داشتن ایده های کسب و کار آنلاین اگر تمایل و علاقه ذاتی به نوشتن دارید، کپی رایتینگ می تواند روش خوبی برای کسب درآمد آنلاین باشد. این ایده می تواند یکی از ایده های کسب و کار آنلاین باشد که زود بازده است و افرادی که تمایل دارند برای خود کسب و کار آنلاین دست و پا کنند، می توانند به این گزینه بیاندیشند و در صورت داشتن علاقه، آن را پیگیری کرده آموزش ببینند و در این حوزه فعالیت داشته باشند.این مقاله راجع به ایده های کسب و کار آنلاین صحبت کردیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *