بازدید 193
0

عروسک سخنگو هوشمند عسل همدم هوشمند و آموزگار کودکان

شاید یکی از آرزوهای دوران کودکی هر یک از دختران دهه هفتاد داشتن یک عروسک آوازه خوان بود .‌ عروسکی که صامت نباشد و بتواند عکس العملی در برابر حرف هایشان نشان دهد. آنها بدون چشیدن لذت چنین اسباب بازی ای کودکی خود را سپری کردند و به سنین بزرگسالی پا گذاردند . اما این روزها چنین رویایی چندان هم دست نیافتنی نیست . عروسک سخنگو هوشمند عسل یکی از آنهایی ست که کودکی فرزندتان را همچون عسل شیرین و خاطره انگیز میکند.

عروسک سخنگو هوشمند عسل همچون یک خواهر ، همدم ، دوست و یا … به پای سخنان کودکتان مینشیند و در صورتی که یکی از جملات پیش فرضی که در حافظه اش ثبت شده است را بشنود پاسخ میدهد. سوالات و پاسخ های عروسک سخنگو هوشمند عسل بیشتر جنبه آموزشی دارد و کودکتان را تشویق میکند به آن کارهایی ک معمولا والدین خواستار آنند تا فرزندشان انجام دهد اما متاسفانه کودک از انجام آنها سر باز میزند . مثلا در پاسخ به سوال این که چه غذایی را از همه بیشتر دوست دارد نام سبزیجات را به زبان می آورد و یا میگوید من تمام غذاها را دوست دارم و اینگونه در ناخودآگاه کودک ثبت میشود ک سبزیجات هم ارزش غذایی فراوانی دارند و نباید از آنها غافل شد و هرچه را که خداوند آفریده است قطعا مفید بوده و نباید با کلماتی همچون بدمزه است و دوستش ندارم آنها را به کناری گذاشت و از فهرست غذایی حذفشان کرد. والدین میتوانند توسط عروسک های هوشمند بصورت غیر مستقیم آن چه را که لازمه ی یادگیری هر کودکی است به کودکان بیاموزند . در روزهایی که هر بزرگسالی سرش با گوشی اش گرم است و دور شده است از دیگران ، توسط این عروسک ها میتوان آداب معاشرت را به کودکان آموخت و از میل شدید کودکان به وسایل الکترونیکی همچون تبلت و کامپیوتر و موبایل و بازی ها و دنیای مهیجشان، کاست . چرا که یک غفلت و روبرو شدن کودک با فضای نه چندان مناسب سن و سالش باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری در وی میشود .
حال برای آشنایی بیشتر با عروسک سخنگو هوشمند عسل ،در پایین چند نمونه از قابلیت های عروسک های هوشمند را آورده ایم :
1- سلام (سلام عزیزم خوشحالم که میبینمت ،…. )
2- امروز خوشحالی؟(خیلی خوشحالم اخه امروز چندتا دوست تو مهد کودک پیدا کردم، … )
3- یه داستان تعریف کن (دوس داری یکی برات قصه بگه؟ به من میگنن سلطان قصه … )
4- میخوای با من دوست بشی؟(معلومه که میخوام . ادم هر چی بیشتر دوست داشته باشه بهتره ، البته دوستای خوب)
5- صحبت کردن (میخواستم به خودم عطر بزنم اما مامانم نبود که ازش اجازه بگیرم )
6- یاداوری زمان خواب (خیلی خوابم میاد ساعت چنده ؟)
7- بیدار شدن (سلام دوست من صبح بخیر. چه روز خوبیه میای باهم بازی کنیم )
8- کدوم غذا رو بیشتر از همه دوست داری (من میوه و سبزی رو خیلی دوست دارم … من هرچی مامانم درست کنه میخورم )
9- چیکار میتونی انجام بدی (من خیلی کارا انجام میدم مثل ورزش میکنم . مطالعه میکنم. کتاب میخونم ..)
10- یه شعر بخون (ما مثل هم فک میکنیم منم میخوام آواز بخونم میای باهم آواز بخونیم ..)
11- شعر یاد بگیر (باشه . اما باید با من تمرین کنی ، تو خیلی سعی میکنی پس بیا باهم تمرین کنیم … )

همانطور که دیدید هر یک ازین جواب ها به گونه ای جنبه ی آموزشی دارند و در هر چه بهتر تربیت کردن کودکان موثرند . بر روی هر یک از این پاسخها ساعت های بسیاری صرف شده است و از کارشناسان و مشاوران کودک راهنمایی گرفته شده و اینگونه دیگر نیازی نیست تا والدین نگران آثار مخرب برخی عروسک هایی که از شخصیت های کارتونی الهام گرفته اند باشند .

جهت مشاهده فیلم عروسک عسل و خرید آن اینجا را کلیک نمایید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

محمد موسوی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *