بهترین برند های چرم
بازدید 801
1

بهترین برند های چرم | برند های چرم معروف دنیا را بشناسید.

انتخاب چرم از دیرباز همواره یکی از دغدغه های افراد بوده است و اغلب هم یکی از دشوار ترین کارها یافتن با کیفیت ترین و بهترین برند های چرم بوده است. برای داشتن یک انتخاب مطمئن بهتر است اطلاعاتی را از برند های مختلف کسب کنیم و بعد مناسب ترین گزینه را با توجه به معیار های شخصی خود پیدا کنیم. ما در پیویو برای آشنایی با بهترین برند های چرم در دنیا کاملترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده ایم.

فِندی | FENDI

برند فندی از بهترین برند های چرم
فندی از بهترین برند های چرم

برند FENDI توسط ادل و ادوارد فندی در سال 1925 در رم تاسیس شد. این برند طی سال‌های متمادی به عنوان یک مزون مشهور ظاهر شد که دلیل آن نوآوری‌ بود که عمیقاً با ریشه‌های رومی‌اش ارتباط داشت. امروزه، با گذشت بیش از 90 سال، FENDI مترادف با سنت، آزمایش و خلاقیتِ جسورانه است و از بهترین برند های چرم نیز به شمار می آید.

کیف پول جلو آلبوم طرح ستاره FENDI

کیف پول زنانه چرم مصنوعی با بالاترین کیفیت.

محصولات برند فندی

فندی که در لیست بهترین برند های چرم قرار دارد، اولین بوتیک خود را که یک فروشگاه کیف دستی و کارگاه خز بود در سال 1926 و در via del Plebiscito افتتاح کردند که بلافاصله با موفقیت بسیار خوبی مواجهه شد. در پایان دهه 40 و 50 فرزندان فندی هم به آنها پیوستند و این برند را با سرعت بیشتری گسترش دادند. در سال 1965 آنها همکاری خود را با یک طراح جوان آلمانی، کارل لاگرفلد آغاز کردند. در دستان او، یک انقلاب مد رخ می دهد: خز تغییر می کند، قالب می گیرد، دوباره طراحی می شود و دوباره تفسیر می شود. در این زمان او لوگوی نمادین “FF” را طراحی می کند که مخفف “Fun Furs” است.

خلاقیت فوق العاده و بی حد و حصر همراه با تحقیق برای مواد و جزئیاتِ با کیفیت، راز پشت آیکون های FENDI، کیف های باگت و پیکابو است. این آثار که به ترتیب توسط Silvia Venturini Fendi در سال‌های 1997 و 2008 خلق شدند، نه تنها آزمون زمان را پس داده‌اند، بلکه به نمادی از خود مزون و برند تبدیل شده‌اند. تلاشی که بیش از 90 سال دوام آورده و میراثی از اختراع و خلاقیت بی‌سابقه در هنر خز را ایجاد کرده است و جایگاه خوبی در لیست بهترین برند های چرم پیدا کرده است.

کیف های برند فندی از بهترین برند های چرم

Fendi همچنان بعد از دهه ها یکی از پرطرفدار ترین برند های مشتریان است و در لیست بهترین برند های چرم قرار می گیرد. علت شهرت این برند را می توان تغییر مداوم سبک های خود مثل  Peekaboo و Baguette دانست که هر بار با شکستن قالب ها روح تازه ای را در این سبک ها جاری می کنند.

ست چرم هدیه مردانه برند CAT

  • برند CAT
  • جنس چرم مصنوعی 
  • دارای سه رنگ بندی
  • دارای سه تکه

چرم ویوان | Weone Leather

گروه تولیدی وی وان weone ، برآن است تا درصنعت چرم ( کیف، کفش، لباس ) نسل جدید محصولات را باتوجه امکانات روز دنیا به جامعه ایران عرضه نماید. درراستای تولید چرم های کاملا طبیعی و باکیفیت مطلوب پس ازتایید کیفیت واستقامت توسط ازمایشگاه های مربوط به واحد تولیدی مجموعه ارجاع داده میشود و درآنجا بانظارت مستقیم تیم طراحی مجموعه نسبت به تولید باکیفیت آن اقدام میگردد و پس تائیدواحد کنترل کیفی به واحد بازرگانی منتقل ودر مراکز طرف قرارداد همچنین سایت مجموعه عرضه میشود. مشتریان عزیزمجموعه weone این اطمینان خاطر را به شما عزیزان میدهد که درسبد کالای خانوار خود ازمحصولات با کیفیت و همچنین عرضه مستقیم توسط مجموعه تولید کننده استفاده نمائید، باشد روزی را ببینیم که شما عزیزان نسبت به محصولات ما رضایت کامل را داشته باشید.

برند چرم وی وان یکی از بهترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت می کند. این شرکت محصولات متنوعی را از جمله کیف، کفش، کلاه، کمربند، کت و شلوار، جاکت، مانتو، و … با استفاده از چرم طبیعی و چرم مصنوعی و همچنین دیگر مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. شرکت چرم وی وان به دلیل تولید محصولات با کیفیت و طراحی های متنوع، توانسته است در بازار محصولات چرمی جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

شرکت چرم وی وان با استفاده از تجربه‌ی چندین ساله در زمینه تولید محصولات چرمی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولات با کیفیت و متنوعی را با برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. هدف این شرکت، ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت بالا و برطرف کردن نیازهای مشتریان در زمینه محصولات چرمی است.

از مزایای خرید محصولات چرم وی وان می‌توان به طراحی‌های جذاب و منحصر به فرد، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، پایداری و مقاومت در برابر زمان و خرابی، ضمانت اصالت محصولات و خدمات پس از فروش مطمئن اشاره کرد. همچنین این شرکت امکان خرید آنلاین و ارسال محصولات به تمام نقاط کشور را نیز فراهم کرده است.

زیباترین ست های چرم مردانه

ست هدیه چرم طبیعی مردانه برند FENDI

یکی از بهترین ست های چرم مردانه که از چرم طبیعی و بسیار مرغوب تهیه شده؛ طرح برند فندی نیز در کنار باکس بسیار جذاب آن جلوه متفاوتی را می دهد.


پرادا | PRADA

برند پرادا از بهترین برند های چرم
پرادا از بهترین برند های چرم

اولین فروشگاه PRADA در سال 1913 در Galleria Vittorio Emmanuele II در میلان ایتالیا افتتاح شد. ماریو پرادا با برادرش، مارتینو، فروشگاه کالاهای چرمی را افتتاح کرد. این فروشگاه کیف، صندوق عقب، بخارشو و لوازم جانبی سفر می فروخت. در سال 1919 به پرادا عنوان تامین کننده رسمیِ خانه سلطنتی ایتالیا اعطا شد. این تمایز معتبر به پرادا اجازه داد تا نشان رسمی خانه ساووی و طرح طناب گره‌دار را در لوگوی علامت تجاری خود به نمایش بگذارد. این افتخار همان چیزی است که پرادا را به نمادی از اشراف ایتالیایی تبدیل می کند و در زمره بهترین برند های چرم قرار می دهد.

کیف زنانه برند پرادا

دختر ماریو پرادا، لویزا پرادا به عنوان جانشین او، کسب و کار خانوادگی را بر عهده گرفت و تقریباً بیست سال آن را اداره کرد. در اواسط دهه 1970، دختر لوئیزا، میوچیا پرادا، به مادرش در تجارت خانوادگی پیوست. در سال 1977، میوچیا پرادا با پاتریزیو برتلی، جوان ایتالیایی که تجارت کالاهای چرمی خود را داشت آشنا شد. او به کسب و کار خانوادگی پرادا پیوست و همکاری او با میوچیا تاریخ پرادا را در مسیر جدیدی قرار داد. خلاقیت پیچیده میوچیا و شهود کارآفرینی برتلی به گسترش تجارت پرادا و قرار گرفتن در لیست بهترین برند های چرم کمک کرد.

این شرکت اولین بار در سال 1979 کفش را به خط تولید رو به رشد خود اضافه کرد. اولین مجموعه کفش های زنانه آن با استقبال خوبی روبرو شد. این تجارت به رشد خود ادامه داد و از بهترین برند های چرم شد. پرادا شبکه فروشگاه های مستقیم خود را در بازارهای سراسر جهان گسترش داد. این فروشگاه ها به دلیل زیبایی تمیز و همچنین رنگ سبز منحصر به فرد دیوارها شناخته شده بودند. این رنگ به “پرادا سبز” معروف شد. اولین “فروشگاه سبز” در میلان در Via della Spiga افتتاح شد. بوتیک ها در لندن، مادرید، توکیو، پاریس و توکیو به دنبال آن بودند.

محصولات برند پرادا

دنیای مد عاشق خطوط تمیز، پارچه های مجلل و انتخاب رنگ پرادا شد. آنها در اوایل دهه 1990 به یکی از محبوب ترین برندهای دنیای مد تبدیل شدند. میوچیا و برتلی در سال 1987 ازدواج کردند و این دو هنوز در راس تجارت خانوادگی پرادا هستند. صنعت پرادا چندین برند کوچکتر را در خود جای داده است اما قلب تجارت هنوز برند پرادا است؛ پرادا قطعا اینجاست تا بماند.


ست کیف پول و کیف دوشی چرم clarks

  • طراحی زیبا و کاربردی
  • توجه دقیق به جزئیات
  • دوخت تمیز و عالی
  • رنگ قهوه ای سوخته
  • فضای جادار
  • دارای بند قابل تنظیم

گوچی | GUCCI

برند گوچی
برند گوچی از بهترین برند های چرم

شرکت GUCCI که در سال 1921 توسط گوچیو گوچی در فلورانس ایتالیا تأسیس شد، به سرعت به یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی با کیفیت تبدیل شد. گوچیو گوچی مانند روزهای اولیه لویی ویتون، از چمدان های لوکس سفری که مهمانان به هتلی که در آن کار می کرد در پاریس آورده بودند، الهام گرفت. تخصص شرکت او تکمیل چرم بود، زیرا گوچیو از تکمیل کننده های چرم فلورانسی بسیار ماهر استفاده می کرد و همین پایه ای برای قرار گرفتن در لیست بهترین برند های چرم شد.

کیف پول گوچی دور زیپ سه خط

کیف پول چرم مصنوعی با دوام و با کیفیت

کیف های برند گوچی جز بهترین برند های چرم

پس از جنگ جهانی دوم، برند گوچی رونق گرفت. دهه 1980 دوران سختی برای گوچی بود، درگیری‌های داخلی خانوادگی شرکت را تقریباً نابود کرد. با این حال، با بر عهده گرفتن تام فورد در نقش مدیر خلاق گوچی در سال 1994، این برند که از بهترین برند های چرم است بار دیگر مطرح شد و به چیزی تبدیل شد که ما می‌دانیم و دوست داریم. تحت رهبری تام فورد، گوچی تا حد زیادی محصولات خود را محدود کرد و شروع به انتشار سبک های نمادین و در عین حال مدرنی کرد که امروزه می بینیم.

با این حال، برخی از محبوب ترین کیف های دستی گوچی که می بینید از چرم ساخته نشده اند، بلکه بیشتر از پارچه بوم ساخته شده اند. این به این دلیل است که در طول جنگ جهانی دوم، مواد چرمی مرغوب عرضه محدود و تقاضای کمتری داشتند – با این حال، مشابه بوم روکش دار لویی ویتون، بوم پنبه ای گوچی با چاپ GG به یکی از اصلی ترین مدهای لوکس تبدیل شد. بوم Gucci GG اغلب با چرم ظریف و خطوط قرمز و سبز امضای گوچی تکمیل می شود.

محصولات GOCCI

با این حال، بسیاری از محصولات گوچی مورد علاقه ما، از کمربندهای نمادین آنها گرفته تا کیف های دستی اصلی آنها، از بوم ساخته نشده اند. بسیاری از محصولات قدیمی گوچی با پوست خوک، گوساله و چرم های عجیب و غریب وارداتی از نقاط مختلف جهان ساخته شده اند. چرم گوچی امروزی چرم فوق لوکس گوچیسیما است که در زبان ایتالیایی به معنای “گوچی ترین” است. در سال 2006 توسط مدیر خلاق آن زمان فریدا جیانینی معرفی شد. دارای یک الگوی لوگوی GG بهم پیوسته برجسته شبیه به آنچه در بسیاری از محصولات بوم گوچی یافت می شود، و یکی از ویژگی های اصلی شناسایی در هنگام احراز هویت کیف ها و کمربندهای Gucissima است.

ست چرم هدیه زنانه

ست هدیه چرم 4تکه برند Gucci

گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه، با کیفیت بسیار بالا و طرح برند گوچی به همراه یک باکس جذاب


ورساچه | Versace

برند ورساچه از بهترین برند های چرم
برند ورساچه از بهترین برند های چرم

Versace یک شرکت مد لوکس ایتالیایی است که توسط جیانی ورساچه در سال 1978 تاسیس شد. این شرکت پوشاک و لوازم جانبی ایتالیایی لوکس تولید می کند. لوگو ورساچه، سر مدوسا یک شخصیت اساطیری یونانی است. علت انتخاب مدوسا این بود که مردم عاشق شده بودند و راهی برای بازگشت نداشتند. جیانی ورساچه نیز امیدوار بود شرکتش همین تأثیر را بر مردم و کسانی که لباس و کفش او می پوشند داشته باشد. برند ورساچه که در لیست بهترین برند های چرم قرار دارد به خاطر طرح‌های نوآورانه‌اش با چاپ‌های پر زرق و برق نمادین و رنگ‌های روشن شناخته می‌شود. این شرکت در سال 2018 اعلام کرد که استفاده از خز را در مجموعه های خود متوقف خواهد کرد.

محصولات برند ورساچه

در سال 1972، جیانی ورساچه اولین مجموعه های خود را برای کالاگان، جنی و همدستی طراحی کرد. در سال 1978، این شرکت با نام “جیانی ورساچه دونا” راه اندازی شد.اولین بوتیک ورساچه در Via della Spiga در میلان در سال 1978 افتتاح شد. ورساچه یکی از معدود طراحان مستقلی بود که کنترل همه چیز را در مورد برند، از طراحی گرفته تا خرده فروشی، در دست داشت.

ورساچه اغلب به عنوان “طراح راک اند رول” توصیف می شد زیرا آنها برای بسیاری از مشتریان مشهور از جمله التون جان و مایکل جکسون طراحی می کردند. ورساچه در سال 1992 لباس های صحنه و لباس های جلد آلبوم را برای التون جان طراحی کرد. ورساچه همچنین برای شاهزاده خانم ولز و پرنسس کارولین موناکو لباس طراحی کرده است. شرکت ورساچه به دلیل استفاده از همان مدل‌هایی که در باند فرودگاه انجام می‌دهند، در تبلیغات خود مشهور و از بهترین برند های چرم است.

کفش های برند ورساچه از بهترین برند های چرم

پس از قتل جیانی ورساچه در سال 1997، خواهرش دوناتلا ورساچه، معاون سابق رئیس جمهور، مسئولیت مدیر خلاقیت را بر عهده گرفت و برادر بزرگترش سانتو ورساچه مدیرعامل شد.

در سال 2000، “لباس سبز ورساچه” که جنیفر لوپز در چهل و دومین دوره جوایز سالانه گرمی پوشیده بود، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد و در سال 2008 به عنوان “پنجمین لباس نمادین تمام دوران” انتخاب شد و لباس هرلی در سال 1994 برای اولین بار در سال 2008 انتخاب شد. از سال 2016، بیش از 1500 بوتیک در سراسر جهان فعالیت می کنند. اولین بوتیک خارج از ایتالیا در گلاسکو، اسکاتلند، در سال 1991 افتتاح شد.

کیف پول چرم زنانه

کیف پول رو دوخت طرح برند ورساچه

این کیف پول از چرم مصنوعی بسیار مرغوب و با طرح ورساچه تهیه شده که به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالا برای هدیه دادن بسیار مناسب است.


پولو | Polo

برند پولو از بهترین برند های چرم
برند polo از بهترین برند های چرم

رالف لورن با نام اصلی رالف روبن لیفشیتز (متولد 14 اکتبر 1939، نیویورک، نیویورک، ایالات متحده)، طراح مد آمریکایی که با توسعه نام تجاری خود حول تصویر سبک زندگی نخبه آمریکایی، یکی از موفق ترین سبک های زندگی را ساخت. رالف زمانی که برای یک شرکت کراوات کار می کرد، الهام گرفت که طراحی لباس گردن خود را آغاز کند و در سال 1967 برای خودش وارد تجارت شد و خط منحصر به فرد کراوات خود را با نام پولو (polo) که امروزه از بهترین برند های چرم است را به بازار عرضه کرد.

کیف پول شیک چرم طرح برند پولو

کیف پول مردانه با کیفیت بالا و چرم مرغوب، که طرح برند polo است.

کیف های برند polo

اولین خط لباس مردانه او در سال 1968 شامل کت و شلوارهای کلاسیک بود و اولین خط لباس زنانه او در سال 1971 آغاز به کار کرد. در سال بعد، لورن اولین چیزی را که به امضای او تبدیل می‌شد، عرضه کرد: پیراهن مشبک ورزشی، که در رنگ‌های مختلف موجود است و نشان تجاری اش از اشراف‌ترین ورزشکاران، بازیکن چوگان را نشان می‌دهد.

سبک رالف لورن پس از اینکه بازیگران مرد را در اقتباس فیلم گتسبی بزرگ در سال 1974 با لباس هایی از خط فعلی خود پوشاند، به یک پدیده سراسری تبدیل شد.دیدگاه لورن برای طیف وسیعی از مردم جذاب بود و برچسب او به سرعت به یک امپراتوری تبدیل شد. با مشاهده اینکه چگونه لباس او با سبک زندگی خاصی مرتبط است، از سال 1983 کسب و کار خود را گسترش داد و مجموعه ای از لوازم جانبی خانه را در بر گرفت که در نهایت شامل بالش، پرتاب، محصولات تخت و حمام، مبلمان و رنگ خانگی می شود.

پوشاک چرم برند پولو از بهترین برند های چرم

لورن همچنین جذابیت لیبل خود را با ایجاد خطوطی از لباس‌ها و اکسسوری‌ها با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و جمعیت‌شناسی، از جمله خط شلوار جین و خط کودکان، متنوع کرد. در دهه 1990 حضور مغازه ها و نام تجاری او جهانی شده بود. در سال 2015 او اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی شرکت رالف لورن کناره‌گیری می‌کند، اگرچه او همچنان به‌عنوان رئیس اجرایی و مدیر خلاقیت درگیر بود.

ست هدیه چرم طبیعی

ست هدیه چرم طبیعی مردانه برند POLO

یک ست بسیار لاکچرب برای هدیه که از چرم طبیعی و مرغوب گاو و با طرح برند polo تهیه شده است.


بربری | Burberry

برند بربری از بهترین برند های چرم
برند بربری از بهترین برند های چرم

Burberry از پیشگامان صعنت طراحی و مد هست و از بهترین برند های چرم نیز به شمار می آید؛ مدت‌هاست که یک برند معتبر در بریتانیا – و در واقع، در سراسر جهان – است و شهرت بربری همیشه رو یه افزایش است. برند بربری توسط توماس بربری 21 ساله و در سال 1856 تاسیس شد. همه چیز با لباس های ضخیم شروع شد که برای محافظت از بریتانیایی ها در برابر آب و هوای سخت طراحی شده بود.

کیف زنانه برند بریری

بلافاصله پس از آن، در سال 1879، بربری به تولید گاباردین ادامه داد و شهرت او حتی بیشتر شد. گاباردین با ویژگی‌های ضدآب، مقاوم و تنفس‌پذیر خود که لباس‌های بیرونی را متحول کرد، به سرعت تبدیل به پارچه‌ای محبوب در آن زمان شد. بربری در سال 1888 حق ثبت اختراع گاباردین را به دست آورد. در سال 1891، اولین فروشگاه بربری در Haymarket در لندن با نقدهای شگفت انگیز باز شد. پس از 9 سال، لوگوی معروف «شوالیه سوارکاری» که هنوز با این برند شناخته می‌شد، معرفی شد و به درستی کلمه‌ای را در لاتین گنجانده بود: «Prorsum» که به معنای حرکت رو به جلو است.

در سال 1999، Burberry به سادگی به “Burberry” تبدیل شد و چاپ شطرنجی به نمادی از ظرافت و جذابیت کلاسیک و جاودانه این برند تبدیل شد. در سال 2006، یک مدیر عامل جدید آمد و تصمیم گرفت که برند باربری را یک قدم فراتر بردارد و الگوی نمادین را از تقریباً همه محصولات خود حذف کرد و در آن زمان بر روی عطر و زیبایی تمرکز کرد. با توجه به این حرکت جسورانه، برند بربری تصویر خود را در بین مصرف کنندگان مدرن اصلاح کرد و این برند بریتانیایی بار دیگر به محبوبیت بزرگ تبدیل شد.

کیف زنانه برند burberry

در سال 2016، بربری بی‌نظیر ابتکار عمل را به دست گرفت و زیرمجموعه‌های خود را ترکیب کرد، از جمله Burberry Prorsum (خط آماده برای پوشیدن خود)، بریت (خط لباس‌های غیررسمی خود) و لندن (خط لوازم جانبی خود، از جمله کت‌های سبک و ساعت‌های باربری مانند ساعت‌های موجود در تامین کنندگان معتبر مانند LaxWatchCo با یک نام واحد: Burberry.

کیف پول برند BurBerry کد 1190

امروز بربری به پیشی گرفتن از خود ادامه می دهد و با اعتماد به نفس و نوآوری فراوان با آینده روبرو می شود. با لوگوی کاملاً جدید که با الهام از توماس بربری و با همکاری پیتر ساویل ساخته شده است، این برند قرار است آینده را با گام های بلند خود پیش ببرد و سرنوشت آن این است که یکی از نمادین ترین برندهای مد و لوازم جانبی بریتانیا در تمام دوران باقی بماند.


هرمس | Hermes

برند hermes
برند هرمس از بهترین برند های چرم

بسیاری از برندها داستان های موفقیت آمیزی دارند. Hermes بیش از دو قرن است که وجود دارد. این برند به خاطر محصولات لوکس خود شناخته شده است و بسیاری معتقدند که این برند پیشرو لوکس است. هرمس که از بهترین برند های چرم در دنیاست، تصویری از سبک، ثروت و کیفیت است. هرمس با ترکیبی از میراث، توجه ذاتی به جزئیات و مهارت عالی، موقعیت برتری در دنیای رقابتی لوکس به دست آورده است. برخلاف بسیاری از مردم که فکر می‌کنند، هرمس مانند سایر رقبای خود مجموعه ای از برندها را ندارد. با این حال، هرمس برای کالاهای چرمی، لوازم جانبی سبک زندگی و بسیاری موارد دیگر شناخته شده است. هرمس توسط تیری هرمس در سال 1837 تاسیس شد.

کیف های برند هرمس از بهترین برند های چرم

در طول سال‌ها، هرمس به برجسته‌ترین برند لوکسی که می‌شناسیم گسترش یافته است. در سال 1900، هرمس شروع به فروش کیف های Haut a Courroies کرد که برای سواران و برای حمل زین بود. در ادامه این خط، هرمس یک ژاکت چرمی طلایی با زیپ را در سال 1918 معرفی کرد. این ژاکت برای شاهزاده ولز ساخته شد و افتتاحیه ای در سال 1920 برای افزودن لوازم جانبی و لباس به مجموعه هرمس بود.

در سال 1922، هرمس کیف های چرمی را معرفی کرد. آنها همچنین کیف های مسافرتی را راه اندازی کردند که در سال 1925 بسیار موفقیت آمیز بود. در دهه 1930، شرکت تصمیم گرفت افق خود را به ایالات متحده گسترش دهد. همچنین شروع به بررسی افزودن ساعت به مجموعه خود کرد. در ادامه مسیر در سال 1980، هرمس همچنین تولید کنندگان ظروف غذاخوری را خریداری کرد. در مدت زمان کوتاهی، این شرکت موقعیت خود را در بخش های مختلف بازار لوکس تثبیت کرد.

محصولات برند هرمس

برند هرمس بیش از 300 فروشگاه در سراسر جهان و بیش از 15000 کارگر در لیست حقوق و دستمزد خود دارد. این برند یکی از بزرگترین تولید کننده های لوکس و جز بهترین برند های چرم است و تحسین بسیاری را از مردم سراسر جهان به خود جلب می کند. بسیاری استدلال می کنند که موفقیت آن در طول قرن ها به دلیل ثبات استراتژیک آن است.

خرید کیف موبایل دوشی

کیف موبایل دوشی چرم مدل HERMES

یکی دیگر از بهترین محصولات چرم که با کیفیت، با دوام و ماندگار است.


جورجیو آرمانی | Armani

برند جورجیو آرمانی از بهترین برند های چرم
برند آرمانی از بهترین برند های چرم

برند معروف ایتالیایی «جورجو آرمانی» به دلیل استایل خود در سراسر جهان شناخته شده است و بعدها به لیست بهترین برند های چرم نیز اضافه شد . امروزه تحت این برند نه تنها لباس، بلکه عطر، ساعت، کالاهای چرمی، لوازم جانبی لوکس نیز عرضه می شود. این برند یک ترندساز شناخته شده است و همه اینها به لطف استعداد برجسته خالق آن است. جورجیو آرمانی در سن چهل سالگی، پس از آموختن همه چیزهای ممکن در مورد دنیای مد، تصمیم می گیرد کسب و کار خود را باز کند و در سال 1974 اولین مجموعه مردانه را منتشر می کند و بعداً یک خط لباس زنانه را راه اندازی می کند. Armani تمام مهارت، سلیقه و دانش خود را در مجموعه ها قرار می دهد، او می داند که چگونه روندها را تشخیص دهد و نیازهای مشتریان را در نظر بگیرد. این کلید موفقیت بی‌سابقه این برند بود.

کیف پول چرم طرح Georgio Armani

این کیف پول به راحتی در جیب لباس شما جا می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

کیف زنانه برند ارمانی

تاریخچه موفقیت برند آرمانی به سرعت در حال افزایش محبوبیت است. علاوه بر مجموعه های مردانه و زنانه، ساعت، عطر و لوازم آرایشی، کیف و اکسسوری تولید می شود. در طول تاریخ خود، برند آرمانی تمام جوایز و افتخارات ممکن را جمع آوری کرده است. جورجیو آرمانی سبک خاصی دارد که در آن سنت و نوآوری به صورت ارگانیک با هم ترکیب شده اند. او سفر خود را با مدرنیزه کردن کت های کلاسیک آغاز کرد و سعی کرد تا حد امکان آنها را راحت کند و موفق شد.

تمامی لباس‌های برند از بهترین پارچه‌های این بخش تولید می‌شوند. اگر در مورد محدوده های لوکس صحبت کنیم، آنها همیشه از مواد گران قیمت و حتی لوکس استفاده می کنند: آلپاکا، چرم، جیر، ترمه، توری. برای بخش میانی، آرمانی می تواند از پارچه های مصنوعی استفاده کند، اما همیشه با کیفیت ترین خواهد بود. استاد ظرافت های با استعدادی را بازی می کند و تغییراتی گریزان در سایه های کلاسیک ایجاد می کند که همه چیز را در همان زمان تغییر می دهد.

کیف های برند آرمانی

او همیشه به فردیت مشتریان خود احترام می گذارد و مدل هایی را به آنها ارائه می دهد که می توانند بر موفقیت، قدرت شخصیت، زیبایی تأکید کنند. لباس های این برند با محدودیت و حتی لاکونیسم متمایز می شود ، او جزئیات غیر ضروری را دوست ندارد و آزمایش هایی با رنگ ها و بافت ها را ترجیح می دهد. در عین حال، تمام مجموعه های او با ظرافت بی نظیری که از سادگی درخشان زاده شده است شگفت زده می شود

کیف پول مردانه با کیفیت

کیف پول کتابی جورجیو آرمانی

این کیف پول با کیفیت با طرح برند آرمانی و از جنس چرم مصنوعی است.


لویی ویتون | Louis Vuitton

برند لویی ویتون
برند لویی ویتون از بهترین برند های چرم

به عنوان دومین برند لوکس قدیمی که هنوز هم کار می کند، جای تعجب نیست که Louis Vuitton یکی از ارزشمندترین برندهای لوکس در جهان برای چندین دهه بوده است. داستان لویی ویتون تقریباً دو قرن پیش آغاز شد، زمانی که بنیانگذار آن در سال 1821 متولد شد. ویتون در 16 سالگی به عنوان شاگرد جعبه ساز و بسته بندی موفقی به نام مسیو مارشال انتخاب شد. او یاد گرفت که ظروف بادوام بسازد و چگونه آنها را به درستی بسته بندی کند – حرفه ای که در آن زمان مورد احترام بود.

برند لویی ویتون مردانه

در سال 1854، سال‌ها پس از اینکه ویتون به هنر خود تسلط یافت و به خاطر آن مورد احترام قرار گرفت، ویتون به تنهایی اقدام به باز کردن مغازه در خیابان نوو د کاپوسینز کرد. ویتون با یک تجارت رو به رشد، خانواده و محل کار خود را به اسنیر نقل مکان کرد و در آنجا بیست کارگر را برای کاردستی صندوق عقب خود استخدام کرد. تا سال 1900 او 100 کارمند داشت و در سال 1914 اندازه شرکت بیش از دو برابر شد.

کیف پول جلو موبایلی طرح LV

کیف پول با کیفیت و زیبا طرح لویی ویتون

به دلیل محبوبیت تمام طرح های لویی ویتون، این شرکت از سرقت هنری بسیار رنج می برد. برای غلبه بر این، لویی شروع به استفاده از راه راه های بژ و قهوه ای در طرح های خود کرد که تغییر بزرگی نسبت به خاکستری “قدیمی” بود. در سال 1885، لویی ویتون اولین فروشگاه خود را در خارج از فرانسه در خیابان آکسفورد لندن افتتاح کرد. با افزایش محبوبیت، سرقت هنری نیز بدتر شد و لویی ویتون را مجبور کرد تا یک بار دیگر طرح جدیدی ایجاد کند. در سال 1888، الگوی «بوم دامیر»، از جمله لوگوی تجاری با خواندن «مارک L. Vuitton déposée» ایجاد شد. برای 20 سال دیگر، لویی ویتون به خلق چمدان های نوآورانه و باکیفیت ادامه داد تا اینکه در 70 سالگی در سال 1892 از دنیا رفت. او تنها فرزندش، پسرانش ژرژ ویتون، مسئولیت شرکت را بر عهده گرفت.


شنل | Chanel

برند شنل
برند شنل از بهترین برند های چرم

وقتی به Chanel فکر می کنید، یک برند درجه یک، پر زرق و برق و سطح بالا  در نظرتان می آید. مد، لوازم آرایشی، عطرو جواهرات Chanel با محصولات رده بالا دنیا را تسخیر کرده است. و بعد ها در دسته بهترین برند های چرم نیز قرار گرفت. داستان نام تجاری شنل از سال 1883 آغاز شد، زمانی که گابریل “کوکو” شانل متولد شد. امروزه، 50 سال پس از مرگش، کوکو شانل همچنان یکی از انقلابی ترین استایلیست های دهه 1900 نامیده می شود.

نمایندگی برند شنل در تهران

در حدود سن 18 سالگی، کوکو به مد علاقه مند شد و با حمایت های مالی اتین بالسان و آرتور کپل که از تجار ثروتمند آن زمان بودند یک مغازه کلاه سازی در پاریس افتتاح کرد؛ سپس مغازه های بیشتری باز کرد و در آنجا نیز شروع به ساخت لباس کرد. و در سال 1909 خانه شانل رسما متولد شد.

طرح های کوکو همیشه ساده و در عین حال شیک بودند. او با بلوز، کت و شلوار، شلوار و لباس، بر سلیقه زنان برای ظرافت تمرکز کرد و تمرکز خود را بر سادگی گذاشت. علاوه بر این، او از رنگ های زیادی مانند آبی سرمه ای و خاکستری استفاده می کرد که در آن زمان مردانه تر به حساب می آمدند. همه اینها کوکو شانل را از همه طراحان دیگر در قرن نوزدهم متمایز کرد، زیرا این دوران پر از لباس های مجلل، بیش از حد طراحی شده و فشرده بود. در نهایت این برند در زمره بهترین برند های چرم نیز قرار گرفت.

پیج اصلی برند شنل

کیف پول جلو آلبوم طرح چنل

کیف پول چرم مصنوعی با کیفیت بالا

داستان برند شنل

همه چیز برای خانه شانل عالی پیش رفت، در دهه 1930، کوکو حتی به درخواست ساموئل گلدوین، لباس هایی را برای ستاره های سینما در هالیوود طراحی کرد. در حدود سال 1935 او صاحب پنج بوتیک بود و حدود 4000 کارگر را استخدام کرد. اما رکود اقتصادی بین المللی تأثیر منفی زیادی بر این شرکت گذاشت. همه چیز با شروع جنگ جهانی دوم در سال 1939 بدتر شد. Chanel مجبور شد فروشگاه های خود را تعطیل کند و همه کارمندان را اخراج کند. پس از جنگ، کوکو شانل پاریس را ترک کرد و مدتی به دور از دنیای مد به سوئیس رفت.

پس از بیش از یک دهه دوری از دنیای مد، کوکو شانل تصمیم گرفت در سال 1954 خانه مد را بازگشایی کند، او در آن زمان 71 سال داشت. منتقدان در نقدهای خود کم لطفی کردند، اما در نهایت طرح های کوکو دوباره جهان را به دست آورد.

در کنار لباس های مد روز، کوکو مدتی بود که کیف های دستی طراحی می کرد. کیف هایی که در لیست بهترین برند های چرم قرار گرفت اما کیفی که او در سال 1955 ساخت واقعا دنیا را فرا گرفت. از آنجایی که شنل همیشه در مورد راحتی بوده است، جای تعجب نیست که کوکو بخواهد یک کیف دستی با بند بلندتر طراحی کند تا زنان بتوانند دست خود را برای انجام کارهای دیگر باز داشته باشند و بنابراین، کیف کلاسیک Flap متولد شد وچندین دهه بعد، این کیف احتمالاً هنوز یکی از نمادین ترین اقلام مد در جهان است.

بهترین محصولات برند شنل

گابریل “کوکو” شانل در سال 1971 درگذشت، اما شنل قطعا برای همیشه زنده است. مجموعه‌ای از طراحان مختلف خانه مد شنل را رهبری کردند، در نهایت، کارل لاگرفلد در سال 1983 به عنوان «مدیر هنری تمام مد شنل، طراح تمام لباس‌های مد لباس، مجموعه‌های لباس‌های آماده و لوازم جانبی» منصوب شد.علاوه بر این، کارل همیشه در تمام کمپین‌ها و تبلیغاتی که در زمانی که او مدیر خلاقیت بود، شرکت داشت. او همچنین با ترویج برندسازی لوگوی Chanel، باعث شد مردم در سراسر جهان لوگو Chanel CC را بشناسند.

کیف پولی برند شنل کد A1190

کیف پول چرم با کیفیت با طرح برند شنل است که رنگبندی های جذابی دارد.

پس از بیش از 30 سال کار درChanel که در طول سال های متمادی در زمره بهترین برند های چرم قرار گرفت، کارل لاگرفلد در فوریه 2019 درگذشت. ویرجینی ویار به عنوان مدیر خلاق جدید اعلام شد. او ثابت کرده است که با ارزش ها، باورها و دیدگاه های اصلی کوکو شانل همسو است. انتخاب او به عنوان مدیر خلاق جدید قطعاً یک انتخاب عالی خواهد بود. کار بر اساس این دیدگاه ها همیشه به شانل ثبات بخشیده است و مطمئن می شود که این برند هرگز از مد نمی افتدشانل همان برندی ساده، در عین حال باکلاس، پر زرق و برق و سطح بالا خواهد ماند که همیشه بوده است.


چرم مشهد

چرم مشهد
چرم مشهد از بهترین برند های چرم

برند چرم مشهد از بهترین برند های چرم محسوب می شود و بزرگترین تولید کننده چرم در ایران با ظرفیت سالانه بیش از یک میلیون از انواع کالاهای چرمی شامل پوشاک، ، دستکش، انواع کیف اداری، کیف دوشی، کیف پول، کیف کمربند و … است. شرکت چرم مشهد در سال 1375 و در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد با بنیانگزاری مهندس حمیدی و مدیریت مهندس مصری آغاز به کار کرد. نقطه عطف آغاز این برند پر آوازه، یک سفر در اوایل سال 1375 به شهر همدان و به مقصد یک کارگاه کوچک چرم سازی بود که سالها بدون استفاده مانده بود.

کیف پول چرم مشهد

شروع این برند زمانی بود که صنعت چرم رونقی در کشور نداشت اما بنیانگزاران این شرکت فهمیده بودند که مرغوب ترین چرم گوسفندی در جهان در ایران تولید می شود. اما به دلیل مازاد بودن به دیگر کشورها صادر می شد. البته در واقع چرم مشهد به عنوان زیر مجموعه ای از هلدینگ مشهد و در کنار سایر شرکت ها مثل فرش مشهد به فعالیت می پردازد.

تمام فرایند های تولید یک محصول چرمی، یعنی از چرم سازی تا محصول نهایی و حتی کنترل کیفی در کارخانه چرم مشهد که یکی از بهترین برند های چرم است انجام می شود. یکی از تمایزات مهم و ارزشمند این برند، تولید انواع کالاهای چرمی در 12 رنگ است. این مجموعه با در دست داشتن مجهزترین و به روز ترین دستگاه های دنیا و داشتن کارکنانی حرفه ای و متخصص، کالاهای خود را با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه می کنند.

کیف چرم مشهد

از اوایل دهه 80 این برند شروع به تاسیس شعبه های خود در سراسر ایران کرد و در اواسط دهه 90 یک پروژه تحقیقات بازار را آغاز کرد که در نتیجه آن هدف ما جذب مخاطبان جوان بود. در پی آن در حوزه طراحی و تولید کیف با طراح معروف ایتالیایی به نام لوئیجی آمبرجیو، طراح مد و استاد فشن دانشگاه میلان، همکاری کردند و از بهترین برند های چرم به حساب آمدند. ایشان در عین طراحی کیف‌های جدید در مجموعه ما که با تحول عمده‌ای همراه بود، طراحان داخلی ما را آموزش داد. امروز کیف‌های چرم مشهد یکی از آیکون‌های اصلی بازار محصولات چرمی‌اند.

این روزها بیش از 2000 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای چرم مشهد که در لیست بهترین برند های چرم است کار می‌کنند و بیش از 70 شعبه در سراسر ایران و در سطح بین الملل مشغول به فعالیت هستند. هدف این مجموعه از ابتدا جلوگیری از خروج ارز، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال زایی بوده است.


چرم درسا

چرم درسا
چرم درسا از بهترین برند های چرم

شاهین فاطمی و امیر کاظم نورمحمدی از بنیانگذاران چرم درسا هستند. این برند که از بهترین برند های چرم به حساب می آید، در واقع از دهه 70 شروع به کار کرد اما به صورت رسمی و با نام تجاری درسا، از دهه 80 آغاز به فعالیت کرد. ابتدای کار تنها امکانات آنها یک کارگاه 15 متری بود و بعد از آن با باور و پشتکار، این کارگاه کوچک تا 30 متر گسترش پیدا کرد و یک ساختمان 4 طبقه را پوشش داد.

کیف چرم درسا

در نهایت کارخانه ای با وسعت 2000 متر افتتاح شد که البته با شکست مواجه شدو اما بنیانگذاران این برند با همت خود ادامه دادند و در دهه 90 نیز، فروش محصولات درسا در اولین فروشگاه در شهر تهران و به صورت تخصصی عرضه شد. بزرگترین گام درسا در این دهه همکاری با برند بین المللی سواروسکی را آغاز کرد و به عنوان اولین برند در خاورمیانه صاحب لایسنس سواروسکی شد. همین موضوع می تواند این برند را در زمره بهترین برند های چرم ماندگار کند.

پس از این قرارداد پارتنرشیپ، اولین کلکسیون که تلفیقی از کریستال و چرم است رونمایی شد که زیبابی اصیل و ناب ایرانی را در قالب خلق جواهراتی منحصر به فرد به نمایش می گذارد. درسا علاوه بر این ها، مجموعه های دیگری از جمله تاج درسا، خانه درسا و کافه درسا را نیز در این سالها استارت زد و همزمان با برند چرم خود که در زمره بهترین برند های چرم دنیاست به پیش برد.


نوین چرم

نوین چرم
چرم نوین از بهترین برند های چرم

نوین چرم که سالهاست در لیست بهترین برند های چرم قرار گرفته، در سال 1370 و با مدیریت آقای مهدی یوسفی فر در زمینه تولید محصولات چرمی آغاز به کار کرد. این کار از مغازه کوچکی در خیابان فردوسی تهران آغاز شد و چند سال بعد چندین شعبه با نام های مختلف در حال فعالیت بودند. در نهایت در سال 1382 نام چرم نوین به عنوان یک برند واحد برای تمام فروشگاه ها به ثبت رسید.

کیف نوین چرم

تمام محصولات این برند که شامل انواع پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری ها و لوازم جانبی می شود، از مواد اولیه بسیار مرغوب و حلال تولید می شوند و استایل های مختلفی از رسمی تا اسپرت را در بر می گیرد. به همین دلیل نیز در لیست بهترین برند های چرم قرار می گیرد. علاوه بر این، برند نوین چرم با همکاری طراحان مطرح و حرفه ای بین المللی بسیار قدرتمند مانند اوزلیراز در این عرصه گام برمی دارد.

این برند که یکی از بهترین برند های چرم در دنیاست، در کنار دارا بودن شعب متعدد در سراسر ایران، به کشور هایی چون امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان و … و حتی کشورهای اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، سوئدو … محصولات کم نظیر خود را صادر کرده است. از دیگر افتخارات این مجموعه حضور در نمایشگاه های بین المللی مثل بولونیا ایتالیا، آیسف و آی مد ترکیه بوده است.


مارال چرم

مارال چرم

مارال چرم توسط سید جلال و جواد حسینی خواه در سال 1374 در کارگاهی که درپاساژ عزیزی گوهردشت کرج قرار داشت؛ آغاز به کار کرد. حالا پس از گذشت تقریبا 25 سال تجربه در زمینه محصولات چرمی، بیش از 52 شعبه در سراسر ایران و چند شعبه بین المللی در کشور هایی مانند ایتالیا،سوئیس،استرالیا،قزاقستان و گرجستان را افتتاح کرده است.

کیف چرم مارال

گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم با همکاری متخصصان ایرانی و استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید صنعتی محصولات چرمی، تحقیقات و سلیقه مردم داخل و خارج از کشور، محصولات با کیفیتی را در زمینه پوشاک، انواع کیف و کفش، کمربند، لوازم جانبی و … را برای همه گروه های سنی فراهم و روانه بازار های داخلی و بین المللی کرده است.

شعار این برند پرافتخار “لبخند ماندگار” است و رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.

کدام برند بهترین چرم طبیعی را تولید می کند؟

به قاطع نمی توان گفت که کدام برند بهترین چرم طبیعی را تولید می کند. برند های معروفی دراین زمنیه وجود دارند که از بهترین برند های چرم نیز هستند مثل FENDI یا چرم مشهد که همگی کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهند.

بهترین برند چرم تبریز چیست؟

برند هایی مثل سی سی، فرزین، همگام و گروه تولیدی تبریز از بهترین برند های چرم در این زمینه هستند.

برند های معروف چرم خارجی کدام برند ها را شامل می شود؟

برند های زیادی هستند که سابقه بسیار درخشانی دارند، مثل فندی، شنل، دیور، پرادا، ورساچه و … که اتفاقا همگی آنها در لیست بهترین برند های چرم قرار می گیرند.

بهترین کفش چرم مردانه ایرانی مربوط به کدام برند است؟

یکی از بهترین کفش های چرم مردانه ، از یکی از بهترین برند های چرم یعنی برند فرزین چرم تبریز است.

در پیویو بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/04/14/jewellry-design/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمدنوری گفت:

    سلام وعرض ادب خسته نباشین لطفا ادرس تولیدی خوب که واقعا خوب باشه برای سفارش پالتوبرای خودم پالتوچرمی؟؟ ارادتمندنوری ازارومیه.؟؟