کسب درآمد از آمازون
بازدید 134
0

کسب درآمد از آمازون : راهنمای گام به گام ، چرا کسب درآمد از آمازون ؟

شما احتمالا در جریان این مساله هستید که آمازون به طرز دیوانه واری در حال رشد است. امروز قصد داریم با بررسی این که چطور می توان از آمازون کسب درآمد کرد فرصت هایی که در اختیار شما قرار گرفته است به شما معرفی کنیم.

چرا کسب درآمد از آمازون؟

کسب درآمد از آمازون

آمازون آینده خرده فروشی است، و این آینده همین الان جلوی چشمان دارد محقق می شود. آمازون کارش را به عنوان کتابفروشی آنلاین آغاز کرد، ولی اینک تبدیل به یک فروشگاه بزرگ برای مصرف کنندگان متعددی شده است. افراد بسیاری هستند که علاقه دارند روش های کسب درآمد از آمازون را فرا بگیرند تا بتوانند از این طریق پول  بسازند و درآمد کسب کنند. آمازون این امکان را به افراد داده است تا کسب درآمد از آمازون را تجربه کنند. بیایید در این مقاله بدانیم چطور می توان به این درآمد دست یافت. در 2015، آمازون از نظر اندازه و ارزش از غول خرده فروشی آن زمان یعنی والمارت پیشی گرفت.آمازون حتی رکورد خود را در دوشنبه سایبر 2017 با فروش کالاهای بیشتر در حدود صد ها میلیون از کالاهایش، شکست. این میزان بالاترین فروشی بود که در طول یک روز فقط اتفاق افتاد.

همچنین بخوانید در پیویو :

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

روند خرید آنلاین بر دیگر مغازه ها و فروشگاه های خرده فروشی سنتی نیز تاثیر گذاشته است. بر طبق مقاله NASDAQ، در حالی که جنگ بین مغازه ها و فروشگاه های آنلاین و سنتی وارد مرحله جدیدی شده است، خرده فروشی های سنتی دیگر دست به استخدام افراد زیادی نمی زنند. همچنین پاساژ ها یا مال ها این روزها به صورت روزافزون خالی تر می شوند.دلیل تغییر رفتار مشتری به این دلیل است که در گذشته افراد برای خرید کالای مورد نیاز خود از فروشگاهی به فروشگاه دیگری می رفتند و به دنبال پیدا کردن بهترین مورد می گشتند. اما امروزه ترجیح می دهند که در منزل خود بنشینند و در حالی که نگاهی به فروشگاه های آنلاین مختلف و متفاوت می زنند، نیاز خود را مرتفع سازند.مناسب بودن و سهولت خرید آنلاین چیزی است که در مقاله وال استریت ژورنال نیز به آن اشاره شده است. به گونه ای که فروش آنلاین از 2014 سالانه همین طور رو به افزایش است.حال به این مطلب می پردازیم که چطور می توان کسب در آمد از آمازون را تجربه کرد. در اینجا به چندین روش کسب درآمد از آمازون اشاره می شود که شما می توانید بنا بر شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

  • کسب درآمد از آمازون را به صورت بازاریابی مشارکتی تجربه کنید.

امازون برنامه مشارکتی را طراحی کرده است که به شما این امکان را می دهد که برای هر محصولی که می فروشید 10 درصد کمیسیون دریافت کنید. به دلیل سهولت در استفاده از آمازون و این مساله که آمازون تقریبا این روزها همه چیز می فروشد، این روش کسب درآمد از آمازون راهی عالی برای ورود به دنیای بازاریابی مشارکتی است.پس از این که به صورت رایگان ثبت نام کردید می توانید انتخاب کنید کدام محصول را بفروشید. برای دریافت حق کمیسیون ، شما نیاز به یک لینک بازاریابی مشارکتی دارید که هنگام فروش محصول با استفاده از یک آی دی منحصر به فرد می توانید از آن استفاده کنید. به این صورت، کمیسیون شما به حساب بانکی تان واریز می شود. فروش کالاها در آمازون می تواند به سادگی اشتراک یک لینک در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ شما انجام شود.به هر حال، تبدیل شدن به یک بازاریاب مشارکتی نیاز به صرف وقت، و انرژی و تلاش و برنامه ریزی دارد. حتی گاهی می توان تا 3000 دلار از این طریق کسب درآمد کرد.

  • بر روی مقوله های دارای کمیسیون بالاتر تمرکز کنید.

مقدار کمیسیون که می توانید از فروش کالاها در آمازون به دست آورید همواره متفاوت است. در گذشته این مقدار بستگی به حجم داشت. در فوریه سال 2017، آمازون ساختار  پرداخت کمیسیون خود را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داد و نرخ متغیری بر اساس مقوله کالا تعیین کرد نه بر اساس حجمی که شما به فروش می رسانید.مثلا ممکن است شما وب سایت یا وبلاگی درباره اسباب بازی داشته باشید با اشتراک لینک آخرین اسباب بازی های آمازون و فروش رفتن آن ها، می توانید 3 درصد حق کمیسیون دریافت کنید. ولی اگر مثلا چمدان یا کفش را پروموت و تبلیغ کنید 7 درصد کمیسیون به حساب شما واریز می شود. پس می بینید که بین مقوله ها در پرداخت میزان حق کمیسیون تفاوت وجود دارد. توصیه ما این است که اگر در ابتدای راه ورود به عرصه کسب درآمد از آمازون هستید، به دنبال مقوله هایی بروید که حق کمیسیون بالاتری دارند.

  • چگونه می توان با فروش کالاهای با برچسب خصوصی از طریق آمازون FBA کسب در آمد کرد؟

یک روش دیگر کسب درآمد از آمازون این است که کالاهای با برچسب خصوصی به فروش برسانید. ظرفیت و پتانسیل کسب درآمد از آمازون FBA بالاست. به اندازه میلیون ها دلار در سال ظرفیت دارد.به طور خلاصه شما نیاز دارید که کالایی را تولید کنید، یک کارخانه پیدا کنید و شروع به فروش کالا در آمازون کنید. واقعا آن طور که به نظر می رسد پیچیده نیست!این روش متفاوت با روش خرده فروشی که کالاها را ارزان تر بخرید و گران تر بفروشید است. با فروش این نوع کالاها شما می توانید کنترل بیشتری بر کالاهایی که فروخته اید داشته باشید. اگر محصول و کالای مورد نظر خود را به درستی انتخاب کرده باشید احتمال رقابت کمتر است و سود بیشتری در دراز مدت نصیب شما می شود و یک روش کسب درآمد از آمازون محسوب می شود که سود بیشتری در بر دارد.شما می توانید اطلاعات محصول خود را در آمازون آپلود و بارگذاری کنید تا کاربران بتوانند کالای شما را از آمازون خریداری کنند.آمازون از آنجایی که علاوه بر این که بزرگترین خرده فروشی آنلاین در سراسر دنیاست، به مقوله بسته بندی و ارسال محصولات شما به مشتریان تان نیز می پردازد. پس با خیال راحت می توانید کالای خود را در آمازون به فروش بگذارید و نگران مسائلی از این دست نباشید. این نوع روش نیز اگر به درستی انجام شود می تواند درآمد زیادی نصیب شما کند.کاربران ایرانی هم اگر بتوانند حساب بانکی معتبری در خارج از کشور داشته باشند می توانند از این روش ها استفاده کنند. به امید این که امکان استفاده از فرصت های تجارت الکترونیکی برای همه افراد در سراسر جهان به صورت یکسان فراهم باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *