تزریق چربی به لب
بازدید 150
0

تزریق چربی به لب و تزریق چربی به لب برای چه کسانی مناسب است؟

برخورداری از چهره ی زیبا یکی از بهترین ایده آل های دوست داشتنی برای هر فردی به حساب می آید. زیبا بودن می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد و سبب افزایش امید به زندگی شود. تحقیقات نشان داده است که افرادی که از زیبایی بیشتری برخوردار هستند کم تر دچار افسردگی می شوند و میل به زندگی در وجود آن ها  بیشتر است. اما میل دست یافتن به زیبایی به خصوص در خانوم ها در طول تاریخ روش های گوناگونی را به خود اختصاص داده است. آرایش کردن حتی در مصر باستان نیز وجود داشته است و خانوم ها برای این که بتوانند از چهره ای زیباتر برخوردار شوند، از شیوه ی آرایش کردن به کمک وسیله های گوناگون استفاده می کرده اند. یکی از شیوه هایی که این روزها برای رسیدن به زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد تزریق چربی به لب است. شما می توانید با آگاهی از اطلاعات لازم در باره ی تزریق لب، به نتایج بهتری در این خصوص دست پیدا کنید. اگر قصد دارید از این شیوه استفاده کنید بهتر است این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

  • برخورداری از لب های درشت به مدد تزریق چربی به لب

این روز ها آرایش کردن با شیوه های گوناگونی انجام می شود. استفاده از لوازم آرایشی یکی از رایج ترین شیوه ها برای دست یابی به زیبایی است اما هر چه زمان می گذرد و استانداردهای زیبایی هم تغییر می کند دیگر آرایش کردن و استفاده از شیوه های قدیمی نمی تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد. به علاوه آرایش کردن می تواند هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. از طرف دیگر همه ی ما می دانیم که مواد آرایشی از ماده های شیمیایی تهیه می شود و این امر می تواند سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و به مرور زمان نیز حتی زیبایی پوست افراد را نیز با اختلال ایجاد کند و منجر به ایجاد چین و چروک های زیادی بر روی پوست آن ها شود. از این رو این روز ها کارشناسان به فکر ابداع شیوه های جدیدی افتاده اند تا با کمک آن، بتوانند زیبایی مد نظر را برای افراد به ارمغان بیاورند. یکی از بهترین راه هایی که علم در اختیار افراد قرار داده است این است که می توان با کمک شیوه های گوناگونی به استانداردهای روز زیبایی نزدیک شد. برخورداری از لب های بزرگ و درشت یکی از ایده ال ترین استاندارد های زیبایی است. می توان به کمک روش های گوناگونی به این ایده آل نزدیک شد. اما یکی از کم خطر ترین راه های موجود که بسیار سریع هم به نتیجه می رسد استفاده از روش تزریق چربی به لب است.

  • تزریق چربی به لب برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به این که لب ها یکی از مهم ترین قسمت های چهره هستند می توان دریافت که زیبایی آن ها تاثیر بسیار چشم گیری بر روی زیبایی کل صورت دارد. تزریق چربی به لب می تواند لب ها را برجسته تر و شاداب تر نشان دهد . شما می توانید تزریق چربی به لب را به صورت جداگانه یا برای لب بالایی ، یا برای لب پایینی و یا برای هر دو لب در نظر بگیرید. کسانی که یکی از شرایط زیر را دارند بهترین گزینه برای انجام تزریق چربی به لب هستند:

  • کسانی که لب بالا یا لب پایین آن ها باریک است.
  • کسانی که لب هایشان با یک دیگر نامتقارن است
  • کسانی که از برجستگی مناسب و ایده آلی در لب هایشان برخوردار نیستند
  • کسانی که به هنگام خندیدن لب هایشان بسیار باریک و یا ناپدید می شود.

بعد از این که انجام تزریق چربی در بدن انجام گرفت، چربی می تواند منبع تغذیه ای را برای خود در بدن ما ایجاد کند. این امر سبب می شود که تا حدود بسیار زیادی میزان زیادی از چربی تزریق شده ماندگاری داشته باشد اما لازم به ذکر است که گاهی هم این چربی جذب بدن می شود. بنابر این به گفته ی کارشناسان می توان گفت که گاهی ماندگاری چربی تزریق شده در لب ها می تواند بین چند ماه تا دو سال متفاوت باشد.

  • برای تزریق چربی به لب از چربی چه قسمت هایی از بدن استفاده می شود؟

جالب است بدانید که برای تزریق چربی به لب های شما از چربی های بدن خودتان استفاده می شود. همین امر سبب می شود که میزان عوارض بعد از تزریق چربی به لب بسیار کم تر از شیوه های دیگر شود و ماندگاری آن را طولانی تر کند. اما در جواب این پرسش که از چربی کدام قسمت های بدن برای تزریق چربی به لب استفاده می شود باید به شما بگوییم که برای این کار معمولا از چربی هایی استفاده می کنند که نسبت به رژیم های غذایی گوناگون از مقاومت بیشتری برخوردار باشند. برای مثال چربی های پهلوها یا راه ها و یا چربی های زیر شکم می توانند گزینه های بسیار خوبی برای این کار به شمار بروند.

  • تفاوت تزریق چربی به لب با تزریق ژل به لب

به طور کل باید گفت که تزریق چربی به لب کمی دشوار تر از شیوه های دیگر انجام می شود اما نتایج آن ماندگار تر است عوارض بسیار کم تری هم دارد. مدت ماندگاری تزریق چربی نسبت به تزریق ژل متفاوت است. معمولا تزریق چربی به لب می تواند دو سال ماندگاری داشته باشد اما تزریق ژل ماندگاری بسیار کم تری دارد.

  • عوارض جانبی تزریق چربی به لب

عوارض تزریق چربی به لب خیلی قابل توجه نیستند معمولا این عوارض بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می روند و اوضاع به حالت عادی باز می گردد. برخی از عوارض کوتاه مدت تزریق چربی به لب از این قرار اند:

  • تورم
  • قرمزی
  • التهاب
  • کبودی
  • حساست به لمس
  • واکنش های آلرژیک
  • عفونت
  • عدم تقارن

معمولا بعد از گذشت یک هفته از تزریق چربی به لب این علائم فروکش می کنند و دیگر خبری از آن ها نخواهد بود بنابر این اگر بعد از انجام تزریق چربی به لب با این علامت ها مواجه شدید به هیج وجه نگران نباشید و منتظر بمانید تا بهبود یدا کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

نیره پاکمهر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *