کسب درآمد از منزل
بازدید 118
0

12 روش تضمینی کسب درآمد از منزل و آشنایی با وبلاگ نویسی

ایده هایی برای کسب درآمد از منزل

چگونه می توانم از خانه کسب درآمد داشته باشم؟ بسیاری از افراد تمایل دارند که در منزل، کار کنند و بدون آنکه درگیر رفت و آمد و حضور در محل کار باشند درآمد داشته باشند.این مقاله می تواند انواع روش هایی که منجر به کسب درآمد از منزل می شود را در اختیار این افراد قرار دهد.سوال اینجاست چگونه می توان از منزل، کسب درآمد داشت؟

1- وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یا بلاگ نویسی، در این لیست، شماره یک است. زیرا یکی از انعطاف پذیرترین شغل هایی است که می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد. بلاگ نویسی یکی از روش های مورد علاقه بسیاری از افرادی است که به دنبال درآمد غیر فعال هستند. در این روش، می توان از طریق تبلیغات کسب درآمد کرد. به این گونه که محتوایی که تولید می کنید اگر مورد استقبال افراد دیگر قرار بگیرد و بازدید از صفحه یا وب سایت، یا وبلاگ شما زیاد شود، می توانید تبلیغات بگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید.چگونه شروع کنم؟ برای این کار باید شما یک وبلاگ یا یک وبسایت داشته باشید و در موضوعی که مخاطب زیادی دارد محتوا تولید کنید و ترافیک بگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید.

همچنین بخوانید در پیویو :

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

2- نویسنده فریلنسر

آیا شما هم نوشتن را دوست دارید؟ شما می توانید به عنوان نویسنده، کسب درآمد از منزل داشته باشید. نوشتن کتاب ، مقاله ، وبلاگ یا نوشتن برای وب سایت ها همگی می توانند به میزان متفاوتی برای شما کسب درآمد داشته باشند.

3

نمونه خوان

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که می توانید به راحتی خطاها واشتباهات املایی، تایپی و ویراستاری را در متن ها تشخیص دهید؟ آیا اشتباهات دستوری را سریع متوجه می شوید؟ اگر این گونه است، شغل نمونه خوانی برای شما مناسب است.همگی افرادی که در حوزه تولید محتوا و نوشتن، فعالیت دارند به یک نمونه خوان نیاز دارند.درآمد نمونه خوان ها بستگی به کاری که انجام می دهند، متفاوت است. برای شروع، می توانید در یک کارگاه ویراستاری شرکت کنید که کمک کند مهارت های اصلی و مورد نیاز یک نمونه خوان فریلنسر را کسب کنید. سپس می توانید تشخیص دهید که آیا این شغل مناسب شما هست یا خیر.

4- دفتر دار مجازی

دفتر دارها، تراکنش ها و معاملات مالی را برای کسب و کارهای کوچک ثبت و ضبط می کنند. برای شروع می توانید از آموزش های رایگانی که در اینترنت وجود دارد و یا کارگاه های آموزشی استفاده کنید و در صورتی که این شغل، متناسب با روحیه شما بود آن را انجام دهید.

5- فروشنده آمازون یا دیگر فروشگاه های اینترنتی

اگر به فروش و انجام معاملات علاقه دارید، می توانید در برنامه های فروش آمازون شرکت کنید یا درایران از فروش در سایت های فروش اینترنتی استفاده کنید.شما می توانید محصولات و کالاها را با قیمت های مناسب از فروشگاه ها خریداری کرده و با قیمت بیشتری در آمازون یا دیجی کالا به فروش برسانید.

6- تدریس یا آموزش

تدریس آنلاین امروزه به مدد فناوری در حال رشد و توسعه است و روشی عالی برای کسب درآمد از منزل است. اگر شما دانش یا مهارت خاصی دارید، می توانید آن را به صورت آنلاین از منزل به دیگران آموزش داده و به این شکل کسب درآمد داشته باشید.

7- مدیریت شبکه های اجتماعی

آیا شما از آن گروه افرادی هستید که به شبکه های اجتماعی علاقه مندید و ساعت ها در آن وقت صرف می کنید. شما می توانید اگر در این شبکه ها فعال هستید به عنوان مدیر صفحه های شبکه های اجتماعی، کسب درآمد از منزل داشته باشید. به این صورت که می توانید با استفاده از مهارت های مختلف برقراری ارتباط، از انواع شبکه های اجتماعی استفاده کرده و برای خود کسب و کاری دست و پا کنید. یا ادمین صفحه های کسب و کارهای دیگر باشید.برای این کار می توانید از دوره های آموزشی آنلاین که در رابطه با راه اندازی کسب و کارهای فعال در شبکه های اجتماعی هستند استفاده کنید ومهارت های لازم را فرا بگیرید و کسب درآمد از منزل را از طریق شبکه های اجتماعی داشته باشید.

8- 

   دستیار مجازی

اگر شما فعالیت هایی مانند ویراستاری، طراحی گرافیک، آموزش، پژوهش، نوشتن، و یا ورود داده و انجام امور اداری را می توانید انجام دهید پس می توانید به عنوان یک دستیار مجازی فعالیت داشته و کسب درآمد از منزل را تجربه کنید.این شغل بسیار مناسب شما خواهد بود.برای شروع می توانید اگر فاقد این مهارت ها هستید آن ها را فراگرفته و در یک حوزه خاص مشغول فعالیت شوید.

9- رونویسی

رونویسی فایل های صوتی و پیاده کردن آنها نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد از منزل است. اگر شما صبر و حوصله نشستن و گوش دادن به فایل های صوتی را دارید و اهل توجه به جزییات هستید می توانید این شغل را انتخاب و از آن کسب درآمد داشته باشید.

10- پذیرش آنلاین

پاسخ به تماس ها یا کامنت های صفحه های شبکه اجتماعی یا پاسخ به سوالات مخاطبان در صفحه های وب کسب و کارهای دیگر می تواند یک نوع کسب و کار دیگری باشد که از منزل قابل انجام است. برای این کار باید شما در ساعت های مورد نظر در دسترس باشید.

11- مربی مهارت های فردی

آیا شما هم از این که به دیگران کمک کنید تا مهارت های فردی خود را توسعه دهند لذت می برید؟ می توانید کسب و کار خود را برهمین کار بنیان نهاده و به عنوان مربی مهارت های فردی و مربی امور زندگی فعالیت داشته باشید. درآمد شما از این شغل، بستگی به بازار کار شما دارد.

12- ایجاد یک فروشگاه آنلاین و خرده فروشی به صورت دراپ شیپنگ

شما می توانید با راه اندازی فروشگاه آنلاین و دراپ شیپنگ ، یعنی واسطه فروش بودن بدون سرمایه گذاری در آن کسب درآمد کنید. دراین مقاله راجع به چندین ایده برای راه اندازی کسب و کار از منزل صحبت کردیم که می تواند برای کسانی که به دنبال کسب درآمد از منزل هستند سودمند و مفید باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *