7 راز ثروتمند شدن
بازدید 120
0

ثروتمند شدن در جوانی ، 7 راز ثروتمند شدن در دهه 20 و 30 زندگی

7 راز ثروتمند شدن در دهه 20 و 30 زندگی

هیچ راه سر راستی، برای تضمین این که شما در آینده فرد ثروتمندی باشید وجود ندارد. اما در اینجا 7 راز ثروتمند شدن در جوانی، ارائه شده است که می تواند به شما کمک کند تبدیل به یک فرد مرفه و متمول شدی، در حالی که هنوز جوان هستید و در دهه بیست یا سی زندگی خود به سر می برید.همه ما آرزو داریم که ثروتمند شویم. برای بسیاری از ما این فقط رویایی دست نیافتنی است که روزی یک میلیونر خودساخته شویم.اما در حقیقت ساختن ثروت، این نیست که رویای خود را موکول به روزی کنیم که بالاخره فرا برسد و ما آن روز ثروتمند شویم. شما نباید این طور فکر کنید که حتما باید در سنین پیری ثروتمند شوید. بلکه اگر هنگامی که هنوز جوان هستید شروع به فعالیت کنید، پتانسیل بیشتری برای برخورداری از رفاه و ثروت خواهید داشت و همچنین زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت تا همان طور که سن شما بالاتر می رود، میزان ثروت شما هم افزایش یابد.گفته می شود که زندگی در دهه بیست و سی، بدون چالش نیست. شما ممکن است بدهی دانشجویی داشته باشید، یک شغل پرتنش، و ده ها مورد ناشناخته که شما را از هدف تان که خلق ثروت است بازدارد. هیچ مسیر سر راستی وجود ندارد که تضمین کند شما در آینده ثروتمند خواهید بود،؛ اما این راهکارهای ثروتمند شدن درجوانی، می تواند به شما در رسیدن به هدف تان کمک کند.

  • از به تاخیر انداختن کارها بپرهیزید.

در 7 راز ثروتمند شدن ، اشتباه جوانان این است که معتقدند همیشه زمان کافی برای هر چیزی دارند. جوانان اغلب معتقدند که بازنشستگی ، یا خلق ثروت چیزی است که بعدها در زندگی آنها پیش خواهد آمد و بیشتر درگیر مسائل حال حاضر خود هستند. متاسفانه این مساله منجر به چرخه «آه! من باید آن را در ماه آینده انجام دهم» می شود. ماه آینده تبدیل به ماه آینده می شود و قبل از آنکه متوجه شوید می بینید که ده سال گذشته است و شما یک دهه که می توانستید در آن خلق ثروت کنید، از دست داده اید. اولین گام ، این است که از به تاخیر انداختن و تعویق کارها بپرهیزید. پس انداز کردن و سرمایه گذاری کردن دلهره آور است، اما هر چه قدر مدت زمان بیشتری منتظر باشید که این کار را انجام دهید، منافع کمتری خواهید برد.

  • به این نکته توجه کنید که هیچ جادو و معجزه ای وجود ندارد. 

استفاده از کلمه راز ، در عنوان این مقاله ممکن است برای شما این امید را ایجاد کرده باشد که شاید یک راه حل جادویی تضمین شده برای خلق ثروت و ثروتمند شدن درجوانی وجود دارد. باید بگوییم این طور نیست. اهداف اساسی برای ثروتمند شدن در جوانی، ساده هستند:

بیشتر از آنکه خرج کنید، پول بسازید. و از مازاد درآمد خود برای سرمایه گذاری هوشمندانه استفاده کنید.

در 7 راز ثروتمند شدن این که چطور سرمایه گذاری می کنید، بستگی به شما دارد. اما هدف بارز و روشن این است که سرمایه گذاری هایی انجام دهید که بتواند با احتمال بیشتری در آینده برای شما خلق پول و ثروت کند. درست است. نکته همین است. روش رسیدن به خلق پول بیشتر و ثروتمند شدن در جوانی، درآمد بیشتر و سرمایه گذاری هوشمندانه تر است.

همچنین بخوانید در پیویو :

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد

  • بر روی خود سرمایه گذاری کنید. 

برای ثروتمند شدن در جوانی ، هدف بعدی شما باید سرمایه گذاری بر روی خودتان باشد. شما بهترین منبعی هستید که باید خلق ثروت کند. سرمایه گذاری بر روی خودتان به این معنی است که زمان بیشتری روی آموزش، بهبود مهارت های شخصی، و ملاقات با افراد جدیدی که می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند صرف کنید.هر چه افراد؛ آموزش دیده تر، ماهر تر، با تجربه تر و دارای ارتباطات گسترده تری باشند فرصت های ارزشمندتری نصیب شان می شود که به این معنی است که می توانند درآمدهای بیشتری کسب کنند و انتخاب های بهتری می توانند داشته باشند که هر دو کمک می کند تا بنیان مالی قوی تری ایجاد نمایند و احتمال ثروتمند شدن در جوانی بیشتر می شود.

  • برای خود بودجه تفصیلی ایجاد کنید. 

در 7 راز ثروتمند شدن ، نکته دو را به یاد داشته باشید که خلق پول بیشتر، هزینه کمتر، و سرمایه گذاری هوشمندانه تر. نقطه سه، باعث می شود پول بیشتری خلق کنید و هزینه کمتری صرف کنید. برای این کار باید یک بودجه با جزییات برای خود بر اساس درآمد و هزینه های جاری ایجاد کنید.محدودیت های سفت و محکمی برای هزینه های خود قائل شوید و به جاهایی که بیشتر پولتان صرف آنها می شود بیشتر دقت کنید. ممکن است متعجب شوید که بیشتر پولتان در چه موضوعاتی صرف می شود. پس از این که این مسیرها و موضوعات را شناسایی کردید، می توانید بودجه خود را مجددا اصلاح کنید تا آن جا که ممکن است پول کمتری صرف هزینه ها نمایید و باقی مانده پول را یا پس انداز کنید یا در یک محل مناسب سرمایه گذاری نمایید.

  • بدهی خود را بپردازید.

قبل از شروع پس انداز و سرمایه گذاری منظم ، معمولا ایده مناسب این است که بدهی هایی که روی هم تلنبار شده است را بپردازید. بدهی کارت اعتباری، بدهی دانشجویی، یا حتی وام خودرو می تواند بهره های سنگینی داشته باشند و اقساط ماهیانه آنها از درآمد شما هر ماه کم کرده و حتی جریمه های اضافی در برداشته باشند. بنابراین تا آنجا که می توانید اجازه ندهید این بدهی ها، توان بالقوه شما را از بین ببرد. پرداخت این هزینه ها را تا آنجا که ممکن است در اولویت قرار دهید.

  • ریسک کنید.

7 راز ثروتمند شدن ، شما جوان هستید. سال های زیادی پیش رو دارید. اکنون زمان آن است که ریسک کنید. سرمایه گذاری در فرصت های پر ریسک و پربازده را فراموش نکنید. شما می توانید شغل تان را برای شروع کسب و کار شخصی خود ترک کنید. همچنین شما می توانید از یک فرصت به فرصت جدید دیگر بپرید. اگر اوضاع به هم ریخت، زمان زیادی در اختیار دارید اوضاع را سر و سامان دهید. بسیاری از افراد ثروتمند به شما خواهند گفت که یکی از کلیدی ترین رمز های موفقیت آنها، ریسک پذیری شان بوده است. اکثریت افراد دوست دارند از مسیرهای امن حرکت کنند. پس اگر شما مسیر را بشکنید و از خط خارج شوید، باید دنبال چیزهای جدید و احتمالا پر از چالش باشید.

  • یکنواخت نباشید. 

7 راز ثروتمند شدن ، حتی اگر ریسک کردن، استراتژی کلی در دهه بیست یا سی شما باشد، ایده خوب دیگر می تواند این باشد که تلاش های متعددی داشته باشید و راه های متنوعی را امتحان کنید. هرگز بنای خود بر یک مهارت یا یک مجموعه خاص ارتباطات حرفه ای نگذارید. به یک نوع سرمایه گذاری اکتفا نکنید و همه پس انداز خود را در یک سبد قرار ندهید. در عوض، چندین مجرای درآمدی داشته باشید، چندین پلن و نقشه پشتیبان برای اهداف و کسب و کار خود تهیه کنید و فرصت های خود را در چندین مسیر امتحان کنید.در این جا هفت نوع استراتژی برای خلق ثروت و ثروتمند شدن در جوانی، ارائه شده است که می تواند به شما کمک کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *