کلینیک های لیزر در مشهد
بازدید 1911
0

بهترین کلینیک های لیزر در مشهد + آدرس و شماره تلفن

رهایی از شر موهای زائد و حذف آن ها به صورت همیشگی و دائم همراه با لطافت و شادابی پوست خواسته ی هر فردی می باشد. روش های متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که هر کدام طرفدار مخصوص خود را دارد اما پر طرفدارترین روش های ممکن،لیزر موهای زائد می باشد که سریعترین و ایمن ترین روش ممکن است. در ادامه به معرفی مراکز معتبر و کلینیک های لیزر همراه با محیطی بهداشتی و ارائه ی خدماتی شایسته ی شما در مشهد می پردازیم.

بهترین دکتر مامایی مشهد

لیزر موهای زائد در مشهد
کلینیک های لیزر موی زائد در مشهد

مرکز تخصصی پوست و مو سلامت ایده ال

مرکز لیزر سلامت ایده ال
کلینیک لیزر در مشهد

کلینیک تخصصی پوست و مو سلامت ایده آل، بزرگترین و مجهزترین کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر، تغذیه و رژیم درمانی

این مرکز مجهز به دستگاه الیت پلاس می باشد که قوی ترین و به روزترین دستگاه ساخت شرکت سایناشور آمریکا است. از مزایای این دستگاه می توان به حداکثر سرعت و حداقل زمان درمان، عدم آسیب به سطح پوست و کاهش درد به علت داشتن سیستم خنک کننده، نام برد. همچنین این دستگاه قابل استفاده برای تمام تایپ های پوستی می باشد.

معرفی خدمات کلینیک تخصصی پوست و مو سلامت ایده ال در مشهد

موزن اصلاح ابرو و بدن BLAWLESS آیتم HX-206

  • جنس تیغه : استیل ضد زنگ 
  • اصلاح به صورت چرخشی 
  • دارای دو سری اصلاح 
  • ک عدد کابل شارژ 
  • رنگ : ابی و صورتی 
  • مناسب نقاط حساس

کلینیک پوست و لیزر رازی

این مجموعه ارائه دهنده خدمات درمانی پوست با استفاده از مواد درجه یک با تضمین اصالت مواد است. و حذف موهای زائد را بدون درد و سوختگی با مدرن ترین دستگاه SHR 2018 انجام میدهد. کلینیک رازی همه روزه بجز جمعه و تعطیلات رسمی آماده خدمات رسانی به بانوان و آقایان است.

  • آدرس : مطهری شمالی، بعد از چهارراه 35 متری
  • شماره تماس : 05137317576 _ 05137316219

کلینیک زیبایی پوست و مو شاپرک

کلینیک زیبایی، پوست و مو شاپرک ارائه دهنده ی خدمات زیبایی ، لیزر ،کاشت مو و ابرو

این کلینیک عمل لیزر را با استفاده از دستگاه الکساندرایت کندلا برای مشتریان خود انجام می دهد. عملکرد این دستگاه به این صورت است که در ابتدا خنک کننده ی دستگاه لیزر روی پوست اسپری می شود و پوست را جهت انجام لیزر موهای زائد خنک می کند. این کلینیک لیزر موهای زائد به صورت مرتب به تعویض سری شخصی دستگاه جهت ایمنی و بهداشت فردی اقدام می کند.

توضیحات کلینیک شاپرک درباره ی دستگاه لیزر

کلینیک رویال طلایی

کلینیک لیزر موهای زائد رویال طلایی در مشهد دارای دستگاه آیس پلاتینا پلاس می باشد که بدون ژل و بدون درد برای مشتریان خود تجربه ی متفاوتی را رقم میزند. همچنین این کلینیک لیزر موهای صورت و بین ابرو را به ایمن ترین روش ممکن انجام می دهد.

  • آدرس کلینیک رویال طلایی: مشهد، سجاد 12
  • شماره تلفن: 09156070606
  • آدرس پیج: royal_golden_bc

کلینیک لیزر هیوا در مشهد

کلینیک لیزر موهای زائد هیوا در مشهد

لیزر موهای زائد با بهترین و جدیدترین دستگاه تیتانیوم 2021 در کلینیک لیزر هیوا واقع در خیابان فرهاد مشهد که تمامی فرایند زیر نظر پزشک انجام می شود و شما می توانید با تماس شماره های نوشته شده از خدمات آن ها بهره مند شوید. با استفاده از این دستگاه می توانید در مدت زمان کمتری شاهد تغییر باشید.

کلینیک پوست و مو ماهان

این مجموعه دارای تجهیزات مدرن اروپایی است که تاییدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا و اتحادیه اروپا دارد. و به عنوان بزرگنرین کلینیک پوست و مو شناخته شده است. از خدمات این کلینیک میتوان لیزر موهای زائد، کاشت مو، جوانسازی صورت، پاکسازی پوست،لاغری موضعی و… را نام برد.

  • آدرس : بلوار سجاد، بزرگمهر جنوبی، نبش چهارراه جامی، کلینیک ماهان
  • شماره تماس : 05137611259
  • مشاوره : 09157100701

کلینیک نوآوران زیبایی

مرکزلیزر در مشهد
کلینیک لیزر در مشهد

درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر نوآوران زیبایی با شعار با ما به جوانی بازگردید با 15 سال سابقه ی درخشان و دارنده ی گواهی نامه بین المللی انواع خدمات شایسته ی شما را ارائه می دهد. همچنین این پیج اصالت دستگاه را به شما تضمین می کند.شما می توانید در 4 تا 6 جلسه بدون درد و سوزش شاهد رفع موهای زائد خود باشید.

مرکز تخصصی پوست و مو نوآوران زیبایی

بند انداز برقی صورت و بدن روزیا HP 2999

  • استفاده ی آسان و راحت
  • دارای پودر و نخ مخصوص
  • ولتاژ مصرفی آداپتور 220-240 ولت
  • طول سیم حدود 145 سانتی متر
  • ابعاد بند انداز 4.5*6.5*19 سانتی متر
  • مناسب برای مصارف خانگی و آرايشگاه ها
  • كاركرد طبيعی و بدون عوارض جانبی
  • بدون آسيب رساندن به پوست
  • بدون بكارگيری از مواد شيميايی
  • سازگار با پوست های حساس

کلینیک گوهربد

کلینیک تخصصی گوهربد با بیش از ده سال سابقه فعالیت مستمر در مسیر زیباتر شدن کنار شماست. این کلینیک با ارائه مشاوره اطمینان حاصل می کند خدمات مخصوص خود را دریافت کنید و از فرایند لیزر خود کاملا راضی باشید.

کلینیک تخصصی مو و پوست گهربد در مشهد

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی بهاران

این مجموعه در سال 1385 تاسیس شد و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است. کلینیک بهاران از دستگاه الکساندرایت یادایود برای لیزر موهای زائد استفاده میکند که درصورت استفاده صحیح هیچ لک و زخمی در بدن ایجاد نمیکند. از خدمات دیگر این کلینیک میتوان تزریق بوتاکس،مزوتراپی، تزریق ژل و چربی و… را نام برد.

  • آدرس : خیابان سناباد، بین کلاهدوز و شهریار
  • شماره تماس : 05138451586 _ 05138451587

مرکز لیزر راسا در مشهد

کلینیک لیزر مو در مشهد
کلینیک لیزر مو در مشهد

راسا، کلینیک لیزر موهای زائد در قاسم آباد مشهد ارائه دهنده ی خدمات لیزر تمامی نواحی بدن با جدیدترین دستگاه 2021 می باشد. این خدمات تحت نظر پزشک متخصص و با قیمت هایی مناسب، سعی در جلب رضایت مشتریان خود را دارد.

مرکز لیزر رسپینا در مشهد

مرکز رسپین ارئه دهنده ی خدمات برای خانم ها و آقایان

مرکز تخصصی لیزر و خدمات پوست رسپینا دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت که رضایت شما را اولویت خود قرار می دهد. این مرکز با رعایت کامل اصول بهداشتی برای آقایان و خانم ها و تخفیف هایی شایسته ی مراجعه کنندگان خود به تعهد خود پایبند می ماند.

کلینیک لیزر آرلا

آشنایی با مرکز آرلا

کلینیک لیزر و سلامت پوست آرلا با اختیار داشتن جدیدترین تجهیزات و به روز ترین دستگاه ها در زمینه امور زیبایی و پوست و فراهم آوردن محیطی کاملا بهداشتی و امن و در خور شخصیت بانوی ایرانی در خدمت شما زیباجویان سخت پسند می باشد. در این مجموعه در تمام ایام هفته پزشک ( سرکار خانم فرنیا قربانی ) حضور داشته و کلیه خدمات تحت نظر ایشان و با استاندارهای تعریف شده از نظام پزشکی انجام می پذیرد.

کلینیک پوست و مو روبیان

لیزر مو روبیان در مشهد

کلینیک لیزر موهای زائد روبیان که دارای دستگاه لیزر الکساندرایت 2021 می باشد ، اقدام به از بین بردن موهای زائد به روش یرتماسی و بدون ژل همراه با سیستم خنک کننده می کند. در این کلینیک خدمات متفاوتی ارائه می شود که می توانید با مراجعه به لینک زیر و مشاهده ی پیج این کلینیک به پاسخ سوالات خود برسید.

پیشنهاد پیویو :

https://pioio.com/mag/2022/08/04/mashhad_doctor_of-nutrition_and_diet_therapy/ https://pioio.com/mag/2022/08/03/mashhad_veterinary_clinic/

لیزر موهای زائد در صورت

با کمک لیزر می توان موهای زائد نواحی دور ابروها، مابین ابروها، پشت لب فوقانی، چانه، گردن، پشت گردن و خط ریش آقایان را حذف کرد. افرادی که رنگ پوست روشن و موهای زائد ضخیم و تیره دارند در این فرآیند بهتر نتیجه می گیرند. در صورت تمایل به لیزر موهای زائد صورت خود حتما از حرفه ای بودن اپراتور مطمئن شوید تا بدون عوارض و بروز مشکل خاصی تغییر را احساس کنید.

قیمت لیزر موهای زائد بدن

قیمتی که هر کلینیک برای خدمات لیزر اعلام می کند تحت تاثیر عوامل مختلفی است مانند دستگاه لیزر، نواحی درمانی و مهارت و تجربه افراد در کادر اجرایی می باشد که هر کدام میزان اثربخشی فرایند لیزر را تغییر می دهد.

چگونه بهترین مرکز لیزر را پیدا کنیم ؟

با مراجعه به این مقاله می توانید لیستی از بهترین مراکز لیزر را در مشهد با آدرس دقیق مشاهده کنید.

لیزر موهای زائد چه فایده ای دارد؟

لیزر سریعترین و کم هزینه ترین روش رفع موهای زائد می باشد. با توجه به انتخاب بهترین کلینیک نتیجه ی دلخواه را ببینید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

faeze_rezaei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *