خود را بهتر بشناسید
بازدید 78
۲

6 کتاب برای تقویت خودشناسی :

6 کتاب برای تقویت خودشناسی : وقتی در مورد موضوع مهمی مانند خودشناسی حرف میزند، این سوال پیش می آید که «چرا باید برای خودشناسی وقت بگذارم؟» «نتیجه خودشناسی چیست؟»

خودشناسی باعث میشود که در برابر تصمیم های مهم زندگی بهترین راه حل ممکن را ارائه بدهیم. در ادامه به معرفی 6 کتاب میپردازیم که زندگی شما را تغییر میدهد.

6 کتاب برای تقویت خودشناسی

خود را بهتر بشناسید :

  • مینیمالیسم دیجیتال (کال نیوپورت)
  • کیمیاگر (پائولو کوئلیو)
  • عادت های اتمی (جیمز کلیر)
  • عادت های اتمی (جیمز کلیر)
  • راهنمای درمان اهمال کاری (باسکو)
  • موهبت کامل نبودن (برنه براون)

“مینیمالیسم دیجیتال” اثر کال نیوپورت :

کتاب برای تقویت خودشناسی

درباره کتاب مینیمالیسم دیجیتال : مینیمالیسم دیجیتال هنر درک کافی بودن است. مینیمالیسم دیجیتال این هنر را در وجود ما زنده میکند. این کلید زندگی متمرکز در دنیایی پر سر و صداست. در این کتاب روشنگر، نویسنده فلسفه ای را برای خودشناسی معرفی میکند که در گذشته زندگی های بیشماری را بهبود بخشیده است.

این کتاب همچنین پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال نیز است. این کتاب برای تقویت خودشناسی بسیار ضروری است.

خلاصه کتاب مینیمالیسم دیجیتال : مینیمالیست های دیجیتال در اطراف حضور دارند. آنها افرادی آرام و شاد هستند که می توانند در یک کتاب خوب، یک پروژه نجاری یا یک دویدن صبحگاهی آرام گم شوند. آنها می توانند با دوستان و خانواده بدون میل وسواسی به مستندسازی این تجربه خوش بگذرانند. آنها از اخبار روز مطلع می شوند، اما در آن غرق نمی شوند. آنها «ترس از دست دادن» را تجربه نمی‌کنند زیرا از قبل می‌دانند که کدام فعالیت ها معنا و رضایت آنها را فراهم می‌کند.

کتاب “کیمیاگر” اثر پائولو کوئلیو :

کتاب برای تقویت خودشناسی

درباره کتاب کیمیاگر : نویسنده در این رمان زیبا به مخاطبان خود این مفهوم را القا میکند که اگر در زندگی هدفی پر اهمیت دارند، هیچوقت آن را غیرممکن ندانند و برای آن با تمام وجود تلاش کنند. چرا که هر چه بیشتر ادامه میدهند بیشتر شایسته ی نتییجه ای والا خواهند بود. سانتیاگو در طول سفر خود احساساتی از قبیل اشتیاق، ترس، تنهایی، عشق و حتی شکست را تجربه میکنند ولی همچنان مصمم تر از قبل به راه خود ادامه میدهد.

این کتاب برای تقویت خودشناسی بسیار پیشنهاد میشود. همچنین این کتاب به سبک داستانی شرقی نوشته شده است.

خلاصه کتاب کیمیاگر : این رمان روایتگر داستان شخصی به نام سانتیاگو است که زادگاهش را رها کرده و به شمال آفریقا نقل مکان میکند تا در نزدیکی اهرام ثلاثه مصر گنجی مدفون شده را پیدا کند. او در مسیرش با زنی کولی ، مردی که خودش را پادشاه میداند و یک کیمیاگر آشنا و نیز عاشق و شیفته ی دختر صحرا (فاطمه) میشود. هکه یآنها هدایتگر سانتیاگو در مسیر جست و جویش هستند. پائولو کوئیلو در این اثر جذاب از جملات پر معنایی استفاده کرده که به سهم خود داستان را بسیار دلنشین کرده است.

کتاب “عادت های اتمی” اثر جیمز کلیر :

کتاب برای تقویت خودشناسی

درباره کتاب عادت های اتمی : کتاب عادت های اتمی یک کتاب بسیار جالب و روان است و به ما آموزش میدهد که چگونه با شناخت عادت های کوچک و مدیریت کردن این عادت ها هر روز یک درصد بهتر زندگی کنیم. هر روز یک درصد بهتر شدن معادل سالی 37 درصد بهتر زندگی کردن است. همین رفتارها و عادت های کوچک تعیین میکند که 5 سال بعد کجا هستیم و چقدر موفق شده ایم.

کتاب عادت های اتمی به ما آموزش میدهد که :

  • سیستمی طراحی نماییم که هر روز یک درصد بهتر شویم.
  • عادت های بد را رها کنیم و عادت های خوب را جایگزین کنیم.
  • در تغییر عادت ها دچار اشتباه نشویم.
  • برای خود انگیزه و اراده ایجاد کنیم.
  • هویت قوی تری را توسعه دهیم.
  • برای عادت های جدید وقت کافی بگذاریم.
  • محیطی طراحی کنیم که در آن رسیدن موفقیت آسانتر باشد.
  • تغییرات کوچک نتایج بزرگی به همراه دارند.
  • اگر در مسیری اشتباه قدم گذاشتیم چگونه به مسیر درست برگردیم.
  • و مهمترین نکته ی کتاب این است که چگونه این ایده ها را به اجرا در آوریم.

پیشنهاد پیویو برای شما :

https://pioio.com/mag/2022/01/11/love-tales/ https://pioio.com/mag/2019/09/10/marvel-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%da%86%d9%86%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%ae%d9%88/ https://pioio.com/mag/2019/06/14/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9/

کتاب “بی حد و مرز” اثر جیم کوییک :

کتاب برای تقویت خودشناسی

درباره کتاب بی حد و مرز : اگر کسی در کودکی دچار یک ضایعه مغزی شود که یادگیری او را مختل کند. به نظر شما چه کاری انجام میدهد؟ در اکثر مواقع فرد نا امید میشود و تا آخر عمر با این ناتوانی سر میکند. اما داستان جیم کوییک متفاوت است. او تصمیم گرفت تا راه حلی برای مقابله با این مشکل پیدا کند.در واقع جیم کوییک فهمید برای یادگیری بهتر لازم نیست حتما مطالعه زیادی داشته باشید.

این کتاب برای تقویت خودشناسی و رسیدن به خود واقعی بسیار توصیه میشود.

قسمت های متفاوت کتاب بی حد و مرز :

  • دلایل اهمیت یادگیری این ترفندها
  • دروغ های یادگیری
  • انرژی
  • تمرکز
  • غرقگی
  • حافظه
  • تندخوانی
  • تفکر

کتاب “راهنمای درمان اهمال کاری” اثر باسکو :

راهنمای درمان اهمال کاری اثر باسکو

درباره راهنمای درمان اهمال کاری : این کتاب حاوی یادداشت های شخصی نویسنده و دستور العمل ها، تمرین هایی از طیف ساده تا پیچیده است. که باعث ایجاد آمادگی در افراد برای تغییراتی بزرگ میشود.

کتاب برای تقویت خودشناسی

خلاصه راهنمای درمان اهمال کاری : این کتاب سرشار از نمونه های افرادیست که بر اهمال کاری غلبه کرده اند سرشار از توصیه های عملی و فرم های کمک کننده ، این کتاب میتواند زندگی شما را دچار تغییرات زیادی کند. بخوانید و به آن عمل کنید.

کتاب “موهبت کامل نبودن” اثر برنه براون :

کتاب برای تقویت خود شناسی

درباره موهبت کامل نبودن : این کتاب یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب های نیویورک تایمز شد و حدود دو میلیون نسخه از آن فروخته شد. محتوای اصلی کتاب درباره ی پذیرش خود واقعی مان هست و در طی ده راهکار توصیه میکنن، که بهتر است همان‌طور که هستیم خودمان را دوست بداریم.

اگر دنبال کتاب برای تقویت خودشناسی هستید این کتاب میتواند بسیار به شما کمک کند.

خلاصه موهبت کامل نبودن : زندگی کردن با تمام وجود نشانگر این نیست که در یک برهه زمانی اتفاق بیوفتد، بلکه یک تداول و رواج است. هنگامی که صبح بیدار می شویم با خودمان بگوییم، مهم نیست چه کاری انجام می دهم و چه اندازه کار انجام نشده روی زمین مانده است. در هر حال من شایسته هستم.

بیشتر بدانید :

https://pioio.com/mag/2022/02/28/eugenics/ https://pioio.com/mag/2019/05/06/what-is-spatial-intelligence-visual-intelligence-and-how-can-it-be-enhanced/ https://pioio.com/mag/2019/07/25/%d9%86%d9%88%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%a7/
چند کتاب برای تقویت خودشناسی که زندگی ما تغیر میدهد؟

مینیمالیسم دیجیتال (کال نیوپورت) ، کیمیاگر (پائولو کوئلیو) ، عادت های اتمی (جیمز کلیر) ، عادت های اتمی (جیمز کلیر) ، راهنمای درمان اهمال کاری (باسکو) ، موهبت کامل نبودن (برنه براون)
کتاب برای تقویت خودشناسی

کتاب چه تاثیری در خود شناسی دارد؟

خودشناسی باعث میشود که در برابر تصمیم های مهم زندگی بهترین راه حل ممکن را ارائه بدهیم. در ادامه به معرفی 6 کتاب میپردازیم که زندگی شما را تغییر میدهد.
کتاب برای تقویت خود شناسی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

mahla_khoshtale

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کتاب باز گفت:

    بسیار زیبا جذاب

    1. mahla_khoshtale گفت:

      باعث افتخاره برای ما که دوسش داشتید 🙏