بازدید 143
1

کاهش بستری در اسکاتلند با واکسن Covid-19

تحقیقات جدید در اسکاتلند نشان می دهد واکسن Covid-19 خطر بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد.واکسن کرونا واکسن کروناکاهش بستری در اسکاتلند با واکسن Covid-19 

به نظر می رسد واکسیناسیون اسکاتلند به طور قابل توجهی خطر بستری در بیمارستان Covid-19 را کاهش می دهد ، این نشان می دهد که هر دو عکس Pfizer-BioNtech و Oxford-AstraZeneca در جلوگیری از عفونت های شدید بسیار موثر هستند ، یافته های مقدماتی روز دوشنبه این اطلاعات را نشان داد.

نتایج این مطالعه ، که کل جمعیت 5.4 میلیون نفری اسکاتلند را تحت پوشش قرار داد ، نشان داد که در هفته چهارم پس از دوز اولیه ، مشخص شد که واکسن های Pfizer و AstraZeneca به ترتیب تا 85٪ و 94٪ خطر بستری در بیمارستان را کاهش می دهد.

واکسن کرونا

واکسن کرونا

عزیز شیخ ، استاد دانشگاه Edinburgh’s Usher Institute  که همکاری این مطالعه را بر عهده داشت ، گفت: “این نتایج بسیار دلگرم کننده است و دلایل زیادی برای خوش بینی به آینده به ما داده است.”

شیخ در جلسه توجیهی رسانه ها هشدار داد که نتایج داده های اولیه است ، اما هنوز توسط دانشمندان مستقل مورد بررسی قرار نگرفته است ، اما افزود: “من بسیار تشویق شده ام. ما اکنون شواهدی محکم داریم که نشان می دهد واکسیناسیون از بستری شدن در بیمارستان COVID-19 محافظت می کند. ”

وی اظهار داشت كه انتظار دارد كشورهای دیگر با استفاده از دو واكسن مشابه و استراتژی مشابه – مثلاً انگلیس و ولز – تأثیر مثبت مشابهی در كاهش تعداد بیماران بستری شده با COVID-19 داشته باشند.

اطلاعات مربوط به اثر واکسن ها در اسکاتلند بین 8 دسامبر و 15 فوریه جمع آوری شد. محققان گفتند که در این دوره ، 14/1 میلیون واکسن تجویز شده و 21٪ از جمعیت اسکاتلند دوز اول دریافت کرده اند.

زمانی که نتایج هر دو واکسن ترکیب شد ، در میان افراد 80 سال به بالا – یکی از بالاترین گروههای خطر برای COVID-19 – واکسیناسیون با کاهش 81 درصدی خطر بستری در بیمارستان همراه بود.

جیم مک منمین ، مدیر حادثه COVID-19 بهداشت عمومی اسکاتلند ، گفت که یافته ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند “” زیرا ما همینطور به سمت بهتر بودن واکسن ها حرکت می کنیم “با توجه به آغاز فرایند واکسیناسیون شما می توانید از طریق این مقاله ثبت نام واکسن کرونا خود را انجام دهید.

خبرگزاری رویترز

واکسیناسیون کرونا19 واکسیناسیون کرونا19 واکسیناسیون کرونا19 واکسیناسیون کرونا19 واکسیناسیون کرونا19 واکسن Covid-19 کاهش بستری در اسکاتلند با واکسن Covid-19 کاهش بستری در اسکاتلند با واکسن Covid-19 کاهش بستری در اسکاتلند با واکسن Covid-19 واکسن کرونا واکسن کروناواکسن کروناواکسن کرونا

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فربد خاتمی گفت:

    چقد زود گذاشتین😂🤩
    چرا برا ما نمیفرستن