بازدید 133
0

خرید اینترنتی انجام دهید و چای بنوشید

خرید اینترنتی انجام دهید و چای بنوشید

فکر میکنم تا به حال خیلی برایتان پیش آمده است که به یکباره کمبود چیزی را حس کرده اید اما یکجورهایی در آن لحظه حسش را نداشتید که پا به بیرون بگذارید و کالای مورد نیازتان را تهیه کنید .
بارها اتفاق افتاده که بیخیال خیلی از خواسته هایتان شده اید چون یا دیر وقت به یادش افتادید و دیگر آن لحظه مغازه ای نبوده تا بروید و آن را تهیه کنید یا این که اصلا آن چیز مورد نیازتان در محل زندگی شما عرضه نمی شد . بنابراین سعی کردید تا میل شدیدتان را سرکوب کنید و بیخیال خواسته هایتان شوید و قناعت پیشه کنید .
خوب یا بد در دوره ای زندگی میکنیم که هر فردی سوای از جنسیت و سن یک وسیله ی الکترونیکی در دست دارد . تلفن های همراه ، تب لت ها ، لب تاب ها و کامپیوتر های شخصی از آن چیز هایی هستند که اگر هر شخص از خانواده یکی از آنها را بصورت فردی نداشته باشد به هرحال حتما یکی از آنها در خانه موجود است. این وسایل در ابتدا به دلیل ویزگی های منحصر بفردی که داشتند بسیار مورد توجه قرار گرفتند . از گوشی و قابلیت لحظه به لحظه در ارتباط بودن با دوستان و نزدیکان گرفته تا لب تاب ها و حمل آسانشان . در این بین بشر چیزی را اختراع کرد که حال به جرات میتوان گفت که ادامه ی زندگی بدون داشتنش امکان پذیر نیست .البته ادامه که میشود داد اما خب سرعت پیشرفت بشربه یکباره از 100 به 10 افت میکرد . بله از اینترنت سخن میگویم … اینترنت هم از آن چیزهایی است که اگر این روزها هر خانه یک مودم نداشته باشد قطعا افراد خانه دیتاها و بسته های اینترنت که از طریق سیمکارت ها فعال میشوند را در اختیار دارند . اینترنت برای کسانی که هدف مشخص ندارند و طریقه ی استفاده صحیح از آن را نمیداند دارای مضرات بسیاری است اما خب میدانید چیست؟ انقدر دنیای شگفتی را در بر دارد که میتوان به جرات گفت آن مقدار ناچییز خوبی ای که دارد به تمام بدی هایش میچربد.
آن زمان که اینترنت سرو کله اش پیدا شد فرصت های شغلی زیادی را نیز همراه خود به ارمغان آورد . اما نکته قابل توجه آن است که اگر شما از آن دسته افرادی نیستید که بتواند از این راه روزی اش را بدست آورد و کارآفرینی کند باید یادبگیرید که از امکاناتی که دیگر افراد خلق کرده اند استفاده کنید .
شاید یکی از ساده ترین و در عین حال به صرفه ترین قابلیتش همین خرید اینترنتی آنلاین باشد .

 

با خرید اینترنتی چقدر آشنایی دارید ؟

آن هنگام که خسته از یک روز کاری پر دردسر پا به مامن آرامشتان یعنی خانه میگذارید و به یکباره یادتان می آید که ضروریاتی را که برایتان لیست کرده بودند تا سر راه آنها را تهیه نمایید و با خود آورید را فراموش کرده اید، قبلا ها که اینترنتی نبود باید دوباره لباس به تن میکردید و از خانه بیرون مرفتید و از این مغازه به آن مغازه میرفتید تا بالاخره بعد از چندساعت میتوانستید تمامی آنچه که در لیست خریدتان بوده است را تهیه کنید . اما با وجود اینترنت فقط کافیست که بر روی مبل کنار شومینه تان لم دهید و همانطور که در کنار اسم هر یک از اقلام مورد نیازتان تیک میزنید و آنها را به سبد خریدتتان اضافه میکنید چای بنوشید و خستگی در کنید و اینگونه هم زمانتان ذخیره شد هم از شر ترافیک آسوده شدید، به کاهش آلودگی هوا کمک کردید و کیسه های سنگین خرید را حمل نکردید و از یک مغازه به مغازه دیگر جهت یافتن کالایی نایاب نرفتید .
میدانید تقریبا میتوان گفت که مواد خواراکی چیزهایی هستند که سریع میتوانید انهارا تهیه کنید اما کالاهایی نیز هستند که تهیه کردنشان کار حضرت فیل است . یکی از بزرگترین مشکلات ، نبود آن کالا در شهر و یا حتی کشور محل زندگی است که خرید آنلاین اینترنتی این مشکل را حل کرده است . از طرفی دیگر شما میتوانید یک فروشگاه بزرگ از انواع و اقسام اقلام را در اختیار داشته باشید بدون آن که هزینه ای جهت رفتن به خرید بپردازید و یا لحظات عمرتان را بیهوده در راه سپری کنید این است معجزه ی اینترنت .
فروشگاه اینترنتی پیویو بستری را فراهم کرده که به سادگی به خریدهایتان به صورت آنلاین و در کمترین زمان برسید.

برای مطالعه مقاله های بیشتر درباره کسب و کار اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

محمد موسوی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *